Terug

Te late leveringen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. C.

Naar: Hello Fresh

27/11/2023

Ik betaal 2,99€ per week om mijn maaltijden te laten leveren in het venster maandag 09:00 - 13:00u. Meestal worden die pakketten laat geleverd, té laat om nog een middagmaal te kunnen klaarmaken. Soms gewoon na 13:00, vandaag zelfs om 14:17u, zonder enige vorm van excuses of compensatie. Op hun website is geen enkele manier om hierover klacht in te dienen of zelfs maar over te communiceren.

Berichten (5)

Hello Fresh

Naar: J. C.

28/11/2023

Beste Jozep!Bedankt voor je bericht en wat enorm vervelend om te horen dat je boxvertraging heeft opgelopen waardoor de levering niet meer in hettijdslot is bezorgd.Graag ik met je mee naar een gepaste oplossing voor de vertraging vanvorige week. Daarnaast kijk ik ook graag met je mee naar een oplossingrondom de late leveringen (wellicht een eerder/kleiner tijdslot).Aangezien dit een openbaar platform is, kan ik je via deze weg niet verderhelpen. Daarom verzoek ik je contact op te nemen vias:www.hellofresh.be/contact-us zodat we met je mee kunnen kijken naareen oplossing.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Amber van HelloFreshOp ma 27 nov 2023 om 14:21 schreef -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited. -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.

J. C.

Naar: Hello Fresh

28/11/2023

Hoe durven jullie me naar een pagina sturen waar je alleen feedback op ingrediënten kan geven of chatten met een virtuele robot? Waarom zijn jullie bang om dit via een openbaar platform te doen? Te late leveringen zijn gewoon contractbreuk. Jullie kunnen dit toch gewoon rechtzetten via excuses en compensaties ? Jullie hebben mijn klantnummer, kunnen alle leveringen checken en rechtstreeks met me communiceren via email. HelloFresh wordt ByeFresh wat mij betreft.

Hello Fresh

Naar: J. C.

28/11/2023

Beste Jozep,Wegens privacy redenen moeten wij een persoonsgebonden verificatieuitvoeren, hierdoor hebben we aan je klantnummer niet voldoende. Om jelidmaatschap erbij te pakken hebben we extra gegevens nodig. Echter, viaonze website kan je ook met medewerkers praten in plaats van de chatbot.Als je er niet uitkomt kan je ons ook altijd telefonisch bereiken via 038085 062.Met vriendelijke groet,Amber van HelloFreshOp di 28 nov 2023 om 13:33 schreef -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited. -- CONFIDENTIALITY NOTICE: This message (including any attachments) is confidential and may be privileged. It may be read, copied and used only by the intended recipient. If you have received it in error please contact the sender (by return e-mail) immediately and delete this message. Any unauthorized use or dissemination of this message in whole or in parts is strictly prohibited.

J. C.

Naar: Hello Fresh

29/11/2023

Het is eigenlijk heel eenvoudig: Jullie hebben de voorwaarden van het contract niet nageleefd. Ik vraag gewoon erkenning van deze fout en een evenredige compensatie.Drie feitelijke vaststellingen:1. Jullie zijn bang om deze discussie verder te zetten via een openbaar platform. Een typische, gedateerde en voorbijgestreefde reactie van bange bedrijven om de discussie proberen verder te zetten via een privé-kanaal. Zielig.2. Jullie kunnen wel degelijk mijn bestelgeschiedenis en levertijden inkijken. Maak het tegendeel iemand anders wijs.3. Het is nu al de tweede keer dat jullie erin slagen mijn voornaam foutief te schrijven.Vooral de toon van jullie antwoorden stoort me. Ben ik met ChatGPT aan het praten?

Hello Fresh

Naar: J. C.

29/11/2023

Beste Jozef,Om in je account mee te kijken hebben we ter verificatie meerdere gegevensnodig, dit is dus helaas niet mogelijk tenzij je contact opneemt viahellofresh.be/contact-us of via onze andere kanalen. Dit gaat volgens deprivacy wetgeving. Daar helpen we je dus graag verder!Met vriendelijke groet,Amber van HelloFreshOn Wed, Nov 29, 2023 at 9:29'¯AM


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform