Beste, ik bestelde begin Juli goederen bij jullie en er werd op de factuur en mondeling doorgegeven dat deze eind September zouden geleverd worden, tot hier toe is er nog steeds geen levering gebeurd. Ik heb hiervoor al telefonisch contact met jullie opgenomen en ook al enkele mails verstuurd maar deze worden genegeerd. ik heb een voorschot betaald en verwacht dan ook dat de levering rond de aangegeven tijd doorgaat, aangezien we al een paar maand verder zijn had ik hiervoor graag een compensatie gehad., dit werd ook gevraagd in mijn laatste mail van vorige week maar deze wordt gewoon genegeerd. jullie hadden geantwoord dat de leverancier een tijd was gestopt met leveren en dat hij nu stilletjes aan terug leveringen uitvoert bij jullie en dat het dan wss niet lang meer zal duren. ondertussen zijn we weer 2 weken verder met nog steeds geen contact van transport voor levering. binnenkort is er dan waarschijnlijk ook nog een stop wegens de kerstvakantie en komen de goederen eerder in Januari. ik heb deze stilletjes aan nodig aangezien er spullen stuk zijn en we niet langer verder kunnen met deze. graag een oplossing hiervoor. ik verwacht hiervoor een compensatie in de prijs en / of gratis ophaling van mijn oude spullen.