Terug

Te late levering

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. G.

Naar: Poltronesofa Belgium

06/05/2023

Beste, wij bestelde op 29/01/2023 een zetel bij Poltronesofa Aartselaar. Op de bestelbon werd genoteerd dat deze half april zou geleverd worden. De zetel werd nog steeds niet geleverd. Contact opgenomen met de winkel. Daar wordt ons meegedeeld dat er problemen zouden zijn met de leverancier. De zetel zou vervolgens voor eind april geleverd worden. Op 6 mei is dit nog niet het geval. Via de winkel vernemen wij dat onze zetel nog niet direct zal geleverd worden. Steeds opnieuw dezelfde reden: problemen bij het transport. Aangezien de vooropgestelde datum half april was hebben wij onze vorige zetel reeds verkocht en dienen wij ons nu reeds 3 weken te behelpen met provisoire zetels.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform