Geachte,Op 10/07/2020 bestelde ik bij u in de winkel te Brugge een hoeksalon RIO 2AH-3.Ik had eerst een bezoek gemaakt aan uw winkel. Ik zag daar een salon die volgens de verkoper onmiddellijk beschikbaar was.Bij de aankoopbevestiging 45 minuten later telefonisch, was deze nog voorradig. Echter bij aankoop in de winkel 1 uur later was deze niet meer voorradig door een foute inschatting van uwentwege.Echter u overhaalde mij wat geduld te hebben.U beloofde het salon te leveren na 10 weken.Vandaag vernemen wij dat deze ten vroegste eind oktober zal geleverd worden. Er is zelfs nog geen zicht op de aanmaak van het salon.Met dit antwoord willen wij de aankoop annuleren aangezien u niet kunt leveren op de afgesproken termijn. U zult ook de redelijke termijn van vertraging te ver overschrijden.Daarom is het contract niet meer bindend aangezien u de afspraak niet meer kunt nakomen.Wij wensen dan ook ons voorschot terugbetaald te zien binnen de 10 dagen na ontvangst van deze mail.U kunt het bedrag storten op rekeningnummer: Nummer in mijn mailing