Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

04/09/2020

Geachte,Op 10/07/2020 bestelde ik bij u in de winkel te Brugge een hoeksalon RIO 2AH-3.Ik had eerst een bezoek gemaakt aan uw winkel. Ik zag daar een salon die volgens de verkoper onmiddellijk beschikbaar was.Bij de aankoopbevestiging 45 minuten later telefonisch, was deze nog voorradig. Echter bij aankoop in de winkel 1 uur later was deze niet meer voorradig door een foute inschatting van uwentwege.Echter u overhaalde mij wat geduld te hebben.U beloofde het salon te leveren na 10 weken.Vandaag vernemen wij dat deze ten vroegste eind oktober zal geleverd worden. Er is zelfs nog geen zicht op de aanmaak van het salon.Met dit antwoord willen wij de aankoop annuleren aangezien u niet kunt leveren op de afgesproken termijn. U zult ook de redelijke termijn van vertraging te ver overschrijden.Daarom is het contract niet meer bindend aangezien u de afspraak niet meer kunt nakomen.Wij wensen dan ook ons voorschot terugbetaald te zien binnen de 10 dagen na ontvangst van deze mail.U kunt het bedrag storten op rekeningnummer: Nummer in mijn mailing

Berichten (1)

B. D.

Naar: Belga Meubelen Tienen/Tirlemont

11/09/2020

Geachte,Graag hadden wij antwoord gekregen op deze mail en op ons aangetekend schrijven die u ontvangen hebt op 9 september 2020. Indien wij geen antwoord ontvangen voor aanstaande woensdag 16 september ga ik donderdag 17 mei naar de rechtbank.Hopend op een constructief antwoord groet ik u.Met vriendelijke groeten,Bart Dumortier


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform