Terug

Te Late Levering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

31/07/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 31/07, Heb ik bij zalando ( 11003120726926 ) dit product gekocht op datum van 26/07. Ik stel echter vast dat jullie normaal gisteren zouden leveren maar met de uitvlucht afkomen "De levering van uw pakket wordt momenteel voorkomen vanwege een anomalie" Dit heeft geleid tot dat ik morgen mijn zoon op onze trouw met andere schoenen moet laten rondlopen die totaal niet samen passen met elkaar ! Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen voor te zorgen dat ik mijn aankoop bedrag terug te betalen die ik heb moeten betalen voor deze bestelling ! Met vriendelijke groeten, Kim

Berichten (5)

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. K.

31/07/2024

BesteGraag GLS parcel nummer van uw pakket aub dat we deze in ons systeem kunnen terugvinden Dank u MvgChristine

K. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

31/07/2024

Beste, Nr is 37298476795

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. K.

01/08/2024

Beste Mevr KoenisbergIk wens ons te excuseren voor het ongemak.Ik neem hiervoor contact op met het betrokken leverdepot om een onderzoek te vragen en de reden van vertraging hiervan te bekomen.Betreffend de terugbetaling -zal dit gebeuren via ZALANDO bij retour van de goederen Ik vraag de depot om de goederen retour naar ZALANDO asap te sturen i.p.v. levering bij U op 02/08Nogmaals onze excusesMvgChristine

K. K.

Naar: GLS Belgium NV/SA

01/08/2024

Dat moet niet retour gestuurd worden. Dat heb ik ook niet gevraagd !!!!!!!

GLS Belgium NV/SA

Naar: K. K.

02/08/2024

Beste Mevr KoenisbergUw colli is vandaag geleverdWat de late levering betreft, heeft mijn collega op het depot bevestigd dat de vertraging te wijten was aan een periode van zeer grote aantallen pakketten en een verminderd aantal chauffeurs tijdens de vakantie.Dit is natuurlijk geen excuus en we begrijpen uw ontevredenheid en bieden u hiervoor nogmaals onze excuses aan, maar ik wilde u de reden geven zoals afgesproken.MvgChristine


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform