Bestelling foto's met ref 240922-11099 online betaald op 22/09/2024. Op de website staat 'Leveringstermijn 1 werkdag'. Na 3 weken te hebben gewacht en 3x in de winkel te zijn geweest, nog steeds geen spoor van mijn bestelling. Ik kan niet langer wachten (dan 3 weken) en beslis om mijn foto's ergens anders te laten afdrukken. Ik vraag aan Mediamarkt de terugbetaling van het bedrag van 46,11€ op 05/10/2024, ik doe dit via telefoon en via mail. Vandaag zijn we 05 november en heb ondertussen al volgende berichten gehad van Mediamarkt:
- 06/10:Ik zet je vraag door naar de bevoegde dienst, zij hebben de specifieke kennis in huis om dit op te lossen.
-09/10:Ik heb u aanvraag an de afdeling Photo Services doorgestuurd. U zaal binnen enkele dagen en feedback krijgen.
-18/10:Je relance, votre demande au departement concerne, qui reviendra vers vous dans les plus brefs delais.
-22/10:Mijn collega van de interne diensten zijn hier volop mee aan het werk met Kodak, om dit in orde te krijgen voor jou.
02/11:We zijn je niet vergeten. Mijn collega van de interne diensten zijn hier volop mee aan het werk, om dit in orde te krijgen voor jou.
Ongelooflijk dat een bedrijf zoals Mediamarkt mij zo lang aan het lijntje houdt en dat ze hun verantwoordelijkheid niet opnemen. Het gaat hier niet om een gigantisch bedrag dus begrijp ik niet wat er aan de hand is. Kreeg ook eens te horen aan de telefoon dat ik dat rechtstreeks met Kodak moet opnemen. Niet akkoord! Ik heb Mediamarkt betaald en niet Kodak. Opletten allemaal en zeker geen foto's laten afdrukken bij Mediamarkt. Het loopt slecht af en ze betalen niet terug. Ik ben hier de grote verliezer.