Terug

Te late levering, geen terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

S. M.

Naar: MediaMarkt

05/11/2024

Bestelling foto's met ref 240922-11099 online betaald op 22/09/2024. Op de website staat 'Leveringstermijn 1 werkdag'. Na 3 weken te hebben gewacht en 3x in de winkel te zijn geweest, nog steeds geen spoor van mijn bestelling. Ik kan niet langer wachten (dan 3 weken) en beslis om mijn foto's ergens anders te laten afdrukken. Ik vraag aan Mediamarkt de terugbetaling van het bedrag van 46,11€ op 05/10/2024, ik doe dit via telefoon en via mail. Vandaag zijn we 05 november en heb ondertussen al volgende berichten gehad van Mediamarkt: - 06/10:Ik zet je vraag door naar de bevoegde dienst, zij hebben de specifieke kennis in huis om dit op te lossen. -09/10:Ik heb u aanvraag an de afdeling Photo Services doorgestuurd. U zaal binnen enkele dagen en feedback krijgen. -18/10:Je relance, votre demande au departement concerne, qui reviendra vers vous dans les plus brefs delais. -22/10:Mijn collega van de interne diensten zijn hier volop mee aan het werk met Kodak, om dit in orde te krijgen voor jou. 02/11:We zijn je niet vergeten. Mijn collega van de interne diensten zijn hier volop mee aan het werk, om dit in orde te krijgen voor jou.  Ongelooflijk dat een bedrijf zoals Mediamarkt mij zo lang aan het lijntje houdt en dat ze hun verantwoordelijkheid niet opnemen. Het gaat hier niet om een gigantisch bedrag dus begrijp ik niet wat er aan de hand is. Kreeg ook eens te horen aan de telefoon dat ik dat rechtstreeks met Kodak moet opnemen. Niet akkoord! Ik heb Mediamarkt betaald en niet Kodak. Opletten allemaal en zeker geen foto's laten afdrukken bij Mediamarkt. Het loopt slecht af en ze betalen niet terug. Ik ben hier de grote verliezer.

Berichten (2)

MediaMarkt

Naar: S. M.

06/11/2024

Onlangs hebt u persoonlijke assistentie aangevraagd bij ons online supportcenter. Hieronder vindt u een samenvatting van uw aanvraag en onze reactie. Uw probleem is nog in behandeling. Om uw vraag bij te werken met aanvullende informatie, klik hier Onderwerp Te late levering, geen terugbetaling Reactie Door E-Mail Antwoorden (06/11/2024 19:14) Beste klant, Bedankt voor uw e-mail. Uw klacht isdoorgestuurd naar de desbetreffende afdeling. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen. Welgemeende excuses voor het ongemak. Aarzel niet contact met ons op te nemen indien u verder nog vragen heeft. Met vriendelijke groet, Johnny Mediamarkt klantenservice Klant Door E-Mail (05/11/2024 19:35) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Referentienummer vraag 241105-064591Gemaakt op: 05/11/2024 19:35Laatst bijgewerkt op: 06/11/2024 19:14Status: Onopgelost Nog vragen? Bezoek onze FAQ-pagina. Volg ons: Media Markt Brusselsesteenweg 496, 1731 Zellik Contact: s:www.mediamarkt.be/nl/shop/contact. [---002:003913:54975---]

S. M.

Naar: MediaMarkt

14/11/2024

Laatse reactie van Mediamarkt:[ [ [ Hierbij een mail met opvolging op je dossier. Ik geef alle info door aan mijn collega van Brussel Docks en zij nemen dit verder op voor jou. Omdat de aankoop in de winkel is gedaan, kan ik dit niet online in orde brengen. Onze excuses voor de vertragingen en het ongemak. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.]]] Ik ben dus terug naar de winkel geweest. En daar zeggen ze dat ze mij niet kunnen helpen omdat ik de bestelling online heb gedaan. De klantendienst zegt dat ik naar de winkel moet gaan, in de winkel zeggen ze dat ik de klantendienst moet contacteren. Wanneer gaat Mediamarkt mij het gigantische bedrag van 46,11€ terugbetalen ?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform