Terug

te lange wachttijden herstellingen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Advenso

10/08/2023

Beste, 25 mei 22 plaatste Advenso zonnepanelen en een thuisbatterij. Op 22 juli 23 werd er een storing met de panelen gemeld. Ik belde onmiddellijk naar Advenso waar een antwoordapparaat me wist te vertellen dat ze in bouwverlof waren tem 6 augustus. Ik stuurde dan een mail naar de storingsdienst en belde opnieuw op 7 augustus. Een technieker kwam langs op 8 augustus maar hij kon het probleem niet oplossen omdat er een lek zit op de panelen. Voorlopig koppelde hij dan de aarding af waar 56 watt stroom opstond maar de panelen konden dan werken. Daar ik volgende week enkele dagen weg ben raadde hij wel aan de panelen dan ook opnieuw uit te schakelen. Na telefonisch contact met mijn elektrieker daarna schakelde ik de panelen uit veiligheidsoverwegingen uit. Dadelijk opnieuw gebeld en gemaild naar advenso. Nu kunnen ze de panelen pas komen bekijken op 31/8 omdat ze tem 16/8 in bouwverlof zijn. Ik mailde onmiddellijk terug dat hun bouwverlof juist voorbij was en ik die dag ook moet werken. Ik sta in het onderwijs en kan niet zomaar verlof nemen wanneer ik dat wens. Ondertussen zal ik al zeker 41 dagen zonder zonnepanelen zitten, die door de digitale meter al veel minder opbrengen na nog geen jaar, en dit ook nog eens in het hoogzeizoen.Ik deed verschillende voorstellen van data maar tot nu toe geen reaktie.Met vriendelijke groetenIris De Bruyn

Berichten (2)

Advenso

Naar: I. D.

11/08/2023

Beste,We begrijpen uit uw bericht dat er van zodra we konden een afspraak gemaakt werd. (de eerste dag na ons bouwverlof waren we al ter plaatse).Jammer dat we het niet in 1 keer kunnen oplossen hebben. Uit uw bericht lees ik ook dat er onmiddellijk een tweede afspraak gemaakt werd op 31/08.Omdat we zowel een dakwerker als een elektricien willen inplannen om het volledige bekabelingstrace na te kijken kan dit helaas niet sneller dan 31/08. U geeft zelf aan ook nog een paar dagen in verlof te zijn. Onze agenda’s moeten uiteraard wel kunnen matchen.Ter info ons bouwverlof liep van we zijn 17/7 tot 6/6.We zijn niet opnieuw in bouwverlof tot 15/08.Op 15/08 zijn we wel gesloten omdat dit een feesag is.Ondertussen zijn we volop aan de slag met uw dossier en komen we dus langs op 31/08.Indien deze datum voor u niet mogelijk is, kan u steeds een nieuwe afspraak met ons maken.

Advenso

Naar: I. D.

11/08/2023

Beste,We begrijpen uit uw bericht dat er van zodra we konden een afspraak gemaakt werd. (de eerste dag na ons bouwverlof waren we al ter plaatse).Jammer dat we het niet in 1 keer kunnen oplossen hebben. Uit uw bericht lees ik ook dat er onmiddellijk een tweede afspraak gemaakt werd op 31/08.Omdat we zowel een dakwerker als een elektricien willen inplannen om het volledige bekabelingstrace na te kijken kan dit helaas niet sneller dan 31/08. U geeft zelf aan ook nog een paar dagen in verlof te zijn. Onze agenda’s moeten uiteraard wel kunnen matchen.Ter info ons bouwverlof liep van we zijn 17/7 tot 6/6.We zijn niet opnieuw in bouwverlof tot 15/08.Op 15/08 zijn we wel gesloten omdat dit een feesag is.Ondertussen zijn we volop aan de slag met uw dossier en komen we dus langs op 31/08.Indien deze datum voor u niet mogelijk is, kan u steeds een nieuwe afspraak met ons maken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform