Terug

Te lange telefonische wachtrij (queue) na een keuzemenu

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: TotalEnergies

23/07/2024

De eerste ergernis is dat ik net zoals vroeger in een te lage wachtrij kwam om dn uiteindelijk beluisterd te worden. Wanneer ik uiteindelijk een operator aan de lijn krijg beslist deze halverwege het gesprek om me on hold te zetten. Opnieuw dien ik lag te wachten en dan wordt er ingehaakt! Er werd geen enkele moeite gedaan om me terug te bellen. De klant is maar voor 1 zaak goed en dat is zijn factuur betalen. Voor de rest wordt hij behandelt door deze speler met zero klantenservice. Er zijn nog vele redenen waarom je bij deze energieaanbieder beter weggaat en wegblijft.

Berichten (1)

TotalEnergies

Naar: E. V.

05/08/2024

Uw Referentie: RefNotFound B2CBeste,Bij deze komen wij terug op onderstaande klacht.Wij begrijpen dat het voor de klant vervelend is dat zij diende te wachten voor zij een advisors aan de lijn kreeg en dat tijdens dat de klant on hold was het gesprek wegviel.Momenteel hebben wij niet genoeg informatie om het dossier van de klant terug te vinden. Zou u aan de klant het klantennummer of een EANcode kunnen vragen zodat wij dit verder kunnen bekijken voor de klant.Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,MaureenCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 23/07/2024 11:15Aan: support@totalenergies.beOnderwerp: Te lange telefonische wachtrij (queue) na een keuzemenu‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ref:!00D0Y033WA3.!500J60v8zt:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform