Uw Referentie: RefNotFound B2CBeste,Bij deze komen wij terug op onderstaande klacht.Wij begrijpen dat het voor de klant vervelend is dat zij diende te wachten voor zij een advisors aan de lijn kreeg en dat tijdens dat de klant on hold was het gesprek wegviel.Momenteel hebben wij niet genoeg informatie om het dossier van de klant terug te vinden. Zou u aan de klant het klantennummer of een EANcode kunnen vragen zodat wij dit verder kunnen bekijken voor de klant.Hopend u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijke groeten,MaureenCustomer Services TotalEnergiesTotalEnergies Power Gas BelgiumRue Saint-Laurent 54 4000 Liège - BELGIQUEwww.totalenergies.beCONFIDENTIALITÉ. Ce courrier électronique (y compris ses éventuelles pièces jointes) peut contenir des informations susceptibles d'être confidentielles. Il ne peut être utilisé autrement que pour la finalité pour laquelle il a été envoyé. Au cas où il ne vous serait pas destiné, merci de le supprimer et d'en avertir immédiatement l'expéditeur.CONFIDENTIALITY. This email (including attachments, if any) may contain confidential information. It may not used for purpose other than that for which it has been sent. If you are not the intended recipient, please delete it and notify the sender immediately.--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------Van: [klachten@test-aankoop.be]Verzonden: 23/07/2024 11:15Aan: support@totalenergies.beOnderwerp: Te lange telefonische wachtrij (queue) na een keuzemenu ref:!00D0Y033WA3.!500J60v8zt:ref