Beste Test-aankoop.
Dit dossier is reeds behandeld door ons. Zie hieronder het antwoord aan de klant:
Beste Akram,
Wij hebben je mail goed ontvangen.
We begrijpen volledig dat u zich in deze situatie erg gefrustreerd voelt. Een herstelling die langer dan drie maanden duurt, zeker van een vervoersmiddel zoals uw elektrische step, is bijzonder vervelend en hindert uw dagelijkse verplaatsingen.
Omdat wij samenwerken met erkende hersteldiensten, zijn wij afhankelijk van hun terugkoppeling en beschikbaarheid voor zowel diagnose als herstelling. Dat neemt echter niet weg dat we uw bezorgdheid ernstig nemen en erkennen dat deze wachttijd ongewoon lang is.
Om tegemoet te komen aan uw situatie en tot een oplossing te komen, hebben we beslist om u de oorspronkelijke aankoopwaarde van het toestel terug te betalen in de vorm van een aankoopbon. Deze bon ligt voor u klaar in de winkel van Krëfel Turnhout en kan daar op vertoon van uw herstellingsbon gebruikt worden.
We hopen u hiermee een correcte en snelle oplossing te bieden, en danken u voor uw geduld tot nu toe.
Indien je nog andere vragen zou hebben. contacteer ons gerust!
Fijn weekend gewenst!
Met vriendelijke groeten,
Valerie
Customer Happiness Teammember
krefel.be
Krëfel nv
Steenstraat 44 B-1851 Grimbergen
--------------------