Terug

Te lange duur herstelling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

Y. V.

Naar: Bizbike

29/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op 24 Mei 2024 kocht ik een SpeedPedelec Fuell Fluid 1S in uw winkel en betaalde ik er 2950Euro voor. Na enkele maanden vanaf de aankoop, vertoont het product gebreken waardoor het niet meer voldoet aan het doel waarvoor het is aangeschaft, tot 2 maal toe hetzelfde defect. Meer specifiek, een opgebrand elektronisch onderdeel in de motor. Op 24 Maart 2025 heb ik Uw bedrijf gebeld met het verzoek het product onder garantie te laten repareren en heb ik het product op 02/04/2025 aan de technieker van Bizbike overgegeven. Ondanks talrijke aanmaningen is het defect tot op heden niet hersteld. In het licht van het bovenstaande en rekening houdend met het feit dat volgens de wettelijke garantie van 2 jaar reparaties binnen een redelijke termijn moeten worden uitgevoerd op basis van de aard van de goederen en hun gebruik, verzoek ik om vervanging van het product zonder kosten voor mij of, als alternatief, ontbinding van de overeenkomst met terugbetaling van de aankoopprijs. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (2)

Bizbike

Naar: Y. V.

04/06/2025

Amina (BizBike) 4 jun 2025 12:15 CEST Beste Yellen, Bedankt voor je bericht en je duidelijke toelichting. We begrijpen dat het voor jou bijzonder frustrerend is dat de herstelling van je fiets nog niet afgerond is. Onze oprechte excuses voor de vertraging. We willen graag toelichten dat bij de afhaling begin april de fietssleutels niet werden meegegeven, wat de verwerking heeft vertraagd. De sleutels werden nadien, door jou, apart opgestuurd, waardoor het dossier pas opnieuw opgenomen kon worden in onze planning. We kunnen je intussen bevestigen dat de herstelling voorzien is op woensdag 11 juni 2025. Zodra de herstelling voltooid is, zal onze planningsdienst contact met je opnemen om een afspraak voor de teruglevering in te plannen. We danken je voor je geduld tot nu toe en doen ons uiterste best om dit dossier zo spoedig mogelijk positief af te ronden. Voor verdere vragen of opmerkingen mag je steeds contact opnemen via de gekende kanalen. Met fiets vriendelijke groeten, Amina Klachten 29 mei 2025 22:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ www.bizbike.be Dit e-mailbericht is een service van BizBike.Mogelijk gemaakt door Zendesk [LX2RYG-GP663]

Bemiddeling door Testaankoop 04 juni 2025

Bizbike

Naar: Y. V.

05/06/2025

Hi Klachten, We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link: Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen? Goed, ik ben tevreden Slecht, ik ben ontevreden Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons: Amina (BizBike) 4 jun 2025 12:15 CEST Beste Yellen, Bedankt voor je bericht en je duidelijke toelichting. We begrijpen dat het voor jou bijzonder frustrerend is dat de herstelling van je fiets nog niet afgerond is. Onze oprechte excuses voor de vertraging. We willen graag toelichten dat bij de afhaling begin april de fietssleutels niet werden meegegeven, wat de verwerking heeft vertraagd. De sleutels werden nadien, door jou, apart opgestuurd, waardoor het dossier pas opnieuw opgenomen kon worden in onze planning. We kunnen je intussen bevestigen dat de herstelling voorzien is op woensdag 11 juni 2025. Zodra de herstelling voltooid is, zal onze planningsdienst contact met je opnemen om een afspraak voor de teruglevering in te plannen. We danken je voor je geduld tot nu toe en doen ons uiterste best om dit dossier zo spoedig mogelijk positief af te ronden. Voor verdere vragen of opmerkingen mag je steeds contact opnemen via de gekende kanalen. Met fiets vriendelijke groeten, Amina Klachten 29 mei 2025 22:15 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ www.bizbike.be Dit e-mailbericht is een service van BizBike.Mogelijk gemaakt door Zendesk [LX2RYG-GP663]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform