Hi Klachten,
We zouden graag horen wat je vond van onze klantenservice. Je kan deze beoordelen via volgende link:
Hoe beoordeelt u de support die u hebt ontvangen?
Goed, ik ben tevreden
Slecht, ik ben ontevreden
Hieronder kan je nog een overzicht vinden van je laatste contact met ons:
Amina (BizBike)
4 jun 2025 12:15 CEST
Beste Yellen,
Bedankt voor je bericht en je duidelijke toelichting.
We begrijpen dat het voor jou bijzonder frustrerend is dat de herstelling van je fiets nog niet afgerond is. Onze oprechte excuses voor de vertraging.
We willen graag toelichten dat bij de afhaling begin april de fietssleutels niet werden meegegeven, wat de verwerking heeft vertraagd. De sleutels werden nadien, door jou, apart opgestuurd, waardoor het dossier pas opnieuw opgenomen kon worden in onze planning.
We kunnen je intussen bevestigen dat de herstelling voorzien is op woensdag 11 juni 2025. Zodra de herstelling voltooid is, zal onze planningsdienst contact met je opnemen om een afspraak voor de teruglevering in te plannen.
We danken je voor je geduld tot nu toe en doen ons uiterste best om dit dossier zo spoedig mogelijk positief af te ronden.
Voor verdere vragen of opmerkingen mag je steeds contact opnemen via de gekende kanalen.
Met fiets vriendelijke groeten,
Amina
Klachten
29 mei 2025 22:15 CEST
www.bizbike.be
Dit e-mailbericht is een service van BizBike.Mogelijk gemaakt door
Zendesk [LX2RYG-GP663]