Terug

Te lage prijs gewonnen veiling geannuleerd voor geen reden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. G.

Naar: VakantieVeilingen

09/10/2020

Beste mogelijke klant bij Vakantieveilingen,[VAKANTIEVEILINGEN ANNULEERT TE GOEDKOPE VEILINGEN - OPLICHTERIJ]Je bent ALTIJD VERPLICHT BETALEN als je de hoogste bieder bent op de VEILING.Maar als je een veiling WINT met een mooie LAGE PRIJS ANNULEREN ze uw betaling en annuleren ze het zonder u op de hoogte te brengen...Pure oplichterij en je voelt u machteloos.Ik heb contact genomen met VakantieVeilingen en ze antwoorden dat ze niet wisten waarom het geannuleerd was en je kon het enkel krijgen door opnieuw deel te nemen aan een veiling. DIT BEVESTIGD DAT ZE PURE OPLICHTERS ZIJN!Ze proberen hun eronderuit te praten met een kortingsbon van 10,- euro op een volgende veiling..Terwijl ik VEEL MEER SCHADE verlies in deze gewonnen veiling...Heb blijven contact nemen, maar ze blijven zeer vaag en nemen het niet serieus. (Ze lachen ons gewoon uit naar mijn mening.)Vakantieveiligen neemt niet hun verantwoordelijkheid!IEDEREEN IS GEWAARSCHUWD ALS JE DENKT HIER MOOIE VEILINGEN TE WINNEN -)VERLIES NIET UW TIJD OM DE IDEALE DEAL TE MAKEN!(Het zijn allemaal mooie veilingen, maar als je genoeg/teveel betaald.....)

Berichten (6)

VakantieVeilingen

Naar: T. G.

09/10/2020

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 733168. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VakantieVeilingen

Naar: T. G.

10/10/2020

Hi Klachtenbox, Je hebt van ons nog geen bericht ontvangen, maar we zijn je niet vergeten. Het is wat drukker dan normaal waardoor we nog niet aan je vraag of klacht zijn toegekomen. We willen je vragen geen nieuwe berichten te sturen, we zorgen zo snel mogelijk voor terugkoppeling op je vraag! Mocht je inmiddels al een antwoord hebben gevonden of is je vraag niet meer nodig, wil je dit dan aan ons laten weten? Dankjewel voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VakantieVeilingen

Naar: T. G.

10/10/2020

Beste  Klachtenbox, Bedankt voor jou mail!   Alleen is voor ons het probleem niet helemaal duidelijk daarom wil ik jou vragen iets meer context bij de bijlage. Als wij meer weten kunnen wij jou natuurlijk proberen optimaal te helpen! Heb je nog vragen? Laat het ons weten! We helpen je graag. Met vriendelijke groet, Sven Veilingadviseur VakantieVeilingen s:www.vakantieveilingen.be/service Op Vr, 9 Okt om 10:24 AM , Klachtenbox schreef:

T. G.

Naar: VakantieVeilingen

11/10/2020

Beste Sven,Wat is er voor u niet duidelijk? Welke gegevens heb je nodig? Meer duidelijk kan er niet zijn. Je heb het factuur, nummer van klacht, mijn formulering van mijn klacht, voorstel tot oplossing,... Misschien willen jullie het niet onder ogen zien dat jullie verplichtingen hebben als jullie een veiling organiseren en op uw site zetten. Dat is hetzelfde als jullie van ons (De klant) vragen VERPLICHT te betalen als we de hoogste bieder zijn van een veiling ook al bied per ongeluk een veel te hoge prijs. Ik heb het gevoel dat ik hier afgewimpeld word. GroetenTibo Gielen

VakantieVeilingen

Naar: T. G.

11/10/2020

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 735728. We doen ons best om jouw vraag binnen 5 dagen te beantwoorden. Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VakantieVeilingen

Naar: T. G.

12/10/2020

Hi Klachtenbox, Je hebt van ons nog geen bericht ontvangen, maar we zijn je niet vergeten. Het is wat drukker dan normaal waardoor we nog niet aan je vraag of klacht zijn toegekomen. We willen je vragen geen nieuwe berichten te sturen, we zorgen zo snel mogelijk voor terugkoppeling op je vraag! Mocht je inmiddels al een antwoord hebben gevonden of is je vraag niet meer nodig, wil je dit dan aan ons laten weten? Dankjewel voor je geduld! Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform