Terug

Te laat en vervallen product afgeleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

D. D.

Naar: DPD Belgium

23/06/2025

Geachte, Ik bestelde op 18.06.2025 via Euroflorist bloemen die op 20.06.2025 zouden geleverd worden. Via track & trace kwam mijn pakket op vrijdag pas bij jullie toe en bleef deze een volledig weekend stilstaan bij jullie. Gevolg, jullie leverde vandaag een horror boeket bloemen af! EEN ECHTE SCHANDE !

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: D. D.

23/06/2025

Beste Delphine, Bedankt voor het contacteren van onze service. Dit pakket kwam via DPD Nederland pas vandaag aan in het leverdepot van Aalter. Het pakket kreeg een eerste scanning in Nederland op vrijdag 21/06 en was normaal voorzien voor een zaterdag levering bij u maar Nederland heeft dit pas deze nacht doorgestuurd. Best neemt u contact op met Euroflorist en vraag daar een vergoeding aan, zij zullen dit dan ook opnemen met DPD Nederland. Ik wens u een fijne namiddag. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform