Terug

Te hoog restbedrag

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. L.

Naar: Orange

29/12/2023

Beste,Ik had samen met een abonnement een gsm gekocht. Omdat mijn vrouw bij de politie is gaan werken ben ik van abonnement verandert maar bij Orange gebleven. Zij zijn van mening dat ik daardoor de restwaarde van mijn telefoon moest betalen en hebben deze van mijn rekening gehaald.Dit bedrag is echter hoger dan de waarde van de telefoon en van het bedrag dat ik nog moest betalen (en waarvoor ik extra data kreeg). Ik ben echter van mening omdat ik bij Orange bleef ik dat gewoon had kunnen overnemen en die 15 euro per maand nog verder kunnen betalen en de extra data kunnen krijgen. Zij hebben nu echter ook mijn factuur al verwijdert en zo zodat ik niet veel bewijs heb, behalve het bedrag dat van mijn rekening is gegaan. Tevens waren er veel problemen bij de overstap terwijl ik bij hetzelfde bedrijf bleef wat me ook een hoop extra kosten heeft gekost zoals zogezegd over mijn budget gaan enzo.Mvg

Berichten (1)

Orange

Naar: P. L.

29/12/2023

I'm out of office and will be back Wednesday 3/1. Regards


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform