Terug

Te hoge voorschotfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. G.

Naar: ELEGANT

18/12/2021

Geachte , we hebben een probleem met de firma Elegant , gas en- elektriciteitsleverancier .De maandelijkse voorschot factuur is van 116,79€ naar 495,75€ gegaan . Waarbij het ‘gas gedeelte’van 75,96€ naar 389,60€ gaat , 5 maal duurder . Navraag heeft niets opgeleverd , als antwoord stuurt men terug de factuur en na aandringen op een antwoord ( per mail ) is de mail ‘ not deliverable’ … Dan maar een aangetekend schrijven gericht aan Elegant , het antwoord is een factuur met een openstaand saldo van 750,71€ zonder verdere details … met als titel : ‘ vermijd een ingebrekestelling’ !Dit is eenrichtingsverkeer waar we als particulier machteloos staan .Ik vermoed dat deze praktijken u niet vreemd zijn , graag uw advies .Verder reiken onze mogelijkheden niet , op aangetekende brieven wordt niet eens gereageerd .met beleefde groeten , Gilbert Geirnaert , voor Lieve De Brabander , Kongostraat 29 ,Gent


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform