Terug

Te hoge rekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

G. R.

Naar: Elektro One

12/01/2025

Beste, Ik heb onlangs een SPOED elektrieker moeten bellen. Mijn elektriciteit was volledig uitgevallen en dit op een zaterdag rond 18 uur. De man kwam vlug ter plaatse en bezorgde me weer elektriciteit door een schakelaar gewoon AF TE KOPPELEN. Dit was amper 10 minuten werk. Hij kwam wel van Antwerpen +/- 30 km van hier. Mijn verbazing was compleet, toen ik een faktuur kreeg van : 2178,30 euro !! Ik zal dus ook nog steeds een andere elektrieker nodig hebben om de boel weer te herstellen en aan te koppelen. SCHANDE vind ik dit! Wat kan ik doen, kunnen jullie helpen ? Met vriendelijke ( verwachtende) groeten Ruys Godelieve


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform