Terug

te hoge offerte

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

G. V.

Naar: Sani secours

02/12/2025

Geachte heer Bouzid, Sanicours, D.d. 17/11/2015 hebben wij u gecontacteerd voor een interventie ter hoogte van een messing t-koppeling met gesoldeerde aansluiting naar ½ duim. Deze koppeling zat los en moest terug bevestigd worden. Dezelfde dag is een ploeg ter plaatse gekomen en hebben dit geheel tegenin de gebruikelijke manier opgelost door de aanvoerende leiding door te snijden en af te sluiten met een stop, dit alsook niet op de plaats van de koppeling maar op de toevoerende leiding. Door deze afsluiting zit onze gehele keuken zonder koud water en zal een extra interventie nodig zijn. Ook hebben wij de absurd hoge prijs van 2650 euro onder druk direct moeten betalen. Dit via mobiele banking applicatie alsook met kaart. De absurd hoge prijs, onvakkundig oplossen van het beschreven probleem alsook de druk die zich verlengde tot betaling Wij zijn bereid om geen verdere (gerechtelijke) stappen te ondernemen indien ons €2.200 terugbetaald zal worden, zoals vermeld in het getekend schrijven die verzonden is d.d. 19/11/2025. Deze prijs lijkt correct volgend boekhouder en verzekeraar en zijn wij dan ook bereid te betalen, hoewel wij verdere kosten in privé zullen moeten dragen zodat de waterleiding terug doorverbonden kan worden naar onze keuken. Indien dit bedrag ons niet toegeschreven zal worden voor 5/12/2025 op de rekening zoals vermeld in het aangetekend schrijven en geen verdere correspondentie van u verkrijgen zien wij ons verplicht om verdere - al dan niet gerechtelijke - stappen te moeten ondernemen. Om enkele op te noemen zou dit mogelijks zijn dat wij;        - Klacht indienen bij de FOD Economie;     - Klacht indienen bij Buildwise (het niet volgen van normen);     - Verdere juridische assistentie onder de arm nemen. Graag horen wij dan ook van u terug, Zoals gevraagd de documentatie in bijlage, Met vriendelijke groet, Gregory Vande Langerijt Heidi Sohier


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform