Terug

Te hoge factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. V.

Naar: Engie

03/07/2023

Dag beste,Bij deze wil ik klacht indienen voor een te hoge energie factuur.En komt daar bij dat enkele weken geleden bij mij ook nog eens de digitale meters zijn geplaatst ,wat wil zeggen dat ik het verbruik dat Engie mijn aanrekent niet kan nakijken.Ik wil dit probleem graag zo spoedig mogelijk opgelost zien des te meer ik deze torenhoge factuur zelfs op gespreid over een jaar NIET KAN BETALENMvg E van Damme

Berichten (2)

Engie

Naar: E. V.

04/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: E. V.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform