Terug

Te hoge factuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Telenet

12/04/2023

Geachte, Op mijn factuur van april staat tweemaal een bedrag van 50 euro vermeld. Die kosten zouden zijn voor een commerciele ruil en restwaarde van een decoder. Hierbij wil ik opmerken dat mijn oude decoder defect was, en daarom ingeruild werd, dat was een ruil uit noodzaak, niet om het laatste nieuw te hebben. De decoder werd ingeruild in het v erkooppunt Auva Heusden-Zolder. Normaal is dat gratis, vermits ik maandelijks huur betaal voor die decoder. Ik wil deze factuur dan ook protesteren. Tevens staat op de website vermeld dat upgraden naar de nieuwe decoder helemaal gratis is, later afkomen met verborgen kosten is geen eerlijke manier van zaken doen. Daarom verzoek ik u om die 100 euro kosten niet aan te rekenen. Hoogachtend, E. Grosemans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform