Beste, Ik kreeg driemaal een te hoge factuur: 185 euro in augustus, 192 euro in juni en 295 euro in mei, in plaats van 70 euro. Ik heb hiervoor verschillende keren telefonisch contact opgenomen met de klantendienst, waarbij mij verteld werd dat ze het probleem rechtgezet werd, maar daarna kreeg ik opnieuw foutieve facturen (die betaald werden via een domiciliëringsopdracht), en het verschuldigde bedrag is mij nog steeds niet teruggestort. Ik heb daarna contact opgenomen met de chatbox, waarbij mij wordt gezegd dat een dossier is geopend en dat ze met mij contact zullen opnemen wanneer het probleem is opgelost. Ik vind dat het veel te lang duurt voordat ik mijn geld teruggestort krijg, en ik wil geen te hoge aanrekeningen meer krijgen. Ik wil een heel concrete datum krijgen waarop Telenet mij het verschuldigde bedrag zal terugstorten en wanneer de aanrekening definitief is aangepast. Ik heb geen idee waarom ik ineens foutieve facturen krijg, ik ben al een aantal jaar klant bij Telenet en voordien waren de facturen altijd juist.