Terug

Te hoge eindfactuur engie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

W. L.

Naar: Engie

14/05/2019

Beste, wij zijn al elk jaar zeer zuinig en krijgen ook elk jaar een vermindering, maar met een groepsaankoop vonden we een betere koop bij andere leverancier van electriciteit. Nu hadden we net een factuur gekregen van €750 die we binnen 2 weken moeten.betalen. Maar elk jaar krijgen we geld terug en vermindering van factuur. Wij geloven niet dat dit juist is. We houden elk jaar alles wekelijks verbruik mooi bij, dus ons zet je niet in de luren. We krijgen normaal ook altijd nog papierenfactuur. En nu net mailfactuur gekregen vanwege stopzetting eindfactuur. Dit klopt echt niet. We betalen tussen €90 en €110 per maand en elk jaar krijgen we leuke vermelding dat we zuinig zijn geweest en dat factuur dan ook naar beneden gaat. Dut slikken wij niet. Graag hadden we geweten bij wie we moeten zijn van jullie tak om ditop te lossen. Je kan ook van ons jaarverbruiken.krijgen en.andere facturen. Wij kunnen.dit niet betalen, laat staan op 2 weken. Help ons. Alvast bedankt. Mvg ,chris en wati

Berichten (3)

Engie

Naar: W. L.

15/05/2019

Geachte,Om aan uw aanvraag gevolg te kunnen geven is het noodzakelijk dat we u bijkomende informatie vragen.Is het mogelijk ons het klantnummer of het factuurnummer te bezorgen waarop uw klacht betrekking heeft?Met de meeste hoogachtingComplaints Handling TeamBU Beneluxwww.engie-electrabel.beSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgie ENGIE Mail Disclaimer::www.engie.com/disclaimer/

W. L.

Naar: Engie

15/05/2019

DATA NOT AVAILABLE

Engie

Naar: W. L.

24/05/2019

Geachte heer LemmensAls gevolg van uw vraag gericht aan Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een gedetailleerd antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij hopen aan uw verwachtingen te hebben voldaan en bedanken u voor uw reactie.Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33, via onze websitewww.engie-electrabel.be of via uw online energiedesk.Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden en samen met u een geschikte oplossing zoeken.Met vriendelijke groetenComplaints Handeling TeamBU BeneluxSimón Bolívarlaan 341000 BrusselBelgieDenk aan het milieu voordat je dit bericht afdrukt ENGIE Mail Disclaimer::www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform