Terug

Te hoge bedragen betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: EUROPCAR

15/11/2023

Ik huurde een auto bij Europcar. Ik werd nadien veel meer aangerekend, aangezien ze een dag meer aanrekende en een hogere verzekering kozen dan waar we voor getekend hebben. Toen ik mijn klacht naar hen mailde, antwoordden ze pas twee weken later, foutief over een andere mail van een andere klant, en namen ze nog eens bijna dertig euro van mijn rekening. Ik kan hen telefonisch niet bereiken en via mail duurt het dus blijkbaar enorm lang en worden dossiers door elkaar gehaald.

Berichten (2)

EUROPCAR

Naar: L. V.

15/11/2023

Bedankt om onze klantendienst te contacteren. Uw aanvraag werd geregistreerd onder referentie 18176233. Wees ervan overtuigd dat wij ons best doen om uw vraag zo snel als mogelijk te behandelen. Een copie van uw factuur kan u bekomen via www.europcar.be, selecteer "print een factuur" op het HELP gedeelte van de homepagina. Indien u informeert naar uw huurwaarborg, gelieve te noteren dat dit tot 10 werkdagen kan duren vooraleer het bedrag beschikbaar is op uw bankrekening. Vriendelijke groeten,-------------------------------------------------------------------------------------------------------Chère Cliente, Cher Client, Merci d'avoir contacté notre Service Relation Client. Votre demande porte la référence 18176233. Soyez assurés que nous restons mobilisés pour vous répondre dans les meilleurs délais. Pour obtenir un duplicata de facture, vous pouvez vous rendre sur notre site internet www.europcar.be, rubrique Imprimer Votre Facture. Si votre demande concerne votre pré-autorisation, nous vous informons que son montant est généralement disponible sur votre compte bancaire dans un délai de dix jours ouvrés. Cordialement, Europcar - Service Relation Client-------------------------------------------------------------------------------------------------------Thank you for contacting our Customer Services department. Your request has been registered under reference 18176233. Please rest assured that we will do our best to handle your request as soon as possible. You can obtain a copy of your invoice via www.europcar.be, select 'print an invoice' on the HELP section of the homepage. If you are enquiring about your rental deposit, please note this may take up to ten working days for the funds to be available on your account.Best Regardsse.Thread_IdEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B - 1930 ZaventemBELGIUMOffice: +32 709 71 15customer.servicesbelgium@europcar.comref:!00D580L9nB.!5001i01GZIEL:refSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01GZIEL:ref--------------------------------------------------------------15/11/2023--To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com. --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.

EUROPCAR

Naar: L. V.

21/11/2023

pmargin-top:0px margin-bottom:0pxGeachte Test - aankoop ,Hartelijk dank voor uw contact met Europcar .Europcar Portugal heeft bevestigd een terugbetaling van een huur dag ( 58,97 Euro ) , zie bijlage .Met vriendelijke groet ,HyuliyaEuropcar Belgium Customer ServicesBrixtonlaan 43B-1930 ZAVENTEMBELGIUMOffice: +32 2 7097115customer.servicesbelgium@europcar.comSave trees. Print only when necessary.ref:!00D580L9nB.!5001i01GZIEL:ref-------------------- --To unsubscribe from this group and stop receiving emails from it, send an email to Customer.ServicesBelgium+unsubscribe@europcar.com.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform