Beste mevrouw Dardenne
Uw klacht van 26 november glipte door de mazen van het net.
Hierdoor mocht u nog geen reactie ontvangen, waarvoor mijn excuses.
Naar aanleiding van uw klacht heb ik uw dossier nagekeken.
Het is inderdaad zo dat wij in principe enkel rekening kunnen houden met inwoners die officieel gedomicilieerd zijn op het adres.
Ik heb de verbruiken even nagekeken en merk wel dat het verwacht jaarverbruik hoog is, zelfs rekening houdend met 3 personen die gebruik maken van het water.
Voor 2024 was er een verwacht jaarverbruik van 138m³, ter vergelijking een gezin van 3 personen verbruikt gemiddeld 89m³ op jaarbasis.
Kan u mij informeren hoe lang de seizoenarbeiders hier op jaarbasis verblijven?
U spreekt ook van een document dat werd opgemaakt door de advocaat dat zij het recht hebben om daar te verblijven, ik kan dit echter niet vinden in eerdere communicatie.
Gelieve dit document per kerende e-mail te bezorgen. Op basis van deze gegevens kan ik uw klacht verder onderzoeken.
Alvast bedankt voor uw medewerking.
Met vriendelijke groeten
Marjolein Vermeulen ● Klachtencoördinator
M +32 478 19 02 67 ● www.dewatergroep.be
Ik werk niet op
woensdagnamiddag
Vind ons op
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: dinsdag 26 november 2024 13:30
Aan: Klachten Centrale Directie klachtendienst@dewatergroep.be
Onderwerp: Te hoge afrekeningen
De informatie verzonden met dit e-mailbericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde. Indien u de bedoelde ontvanger bent, gelieve dit bericht en/of de bijlagen enkel door te sturen naar bevoegde personen die er weet van moeten hebben.
Gebruik van deze informatie door anderen dan de geadresseerde en gebruik door hen die niet gerechtigd zijn van de informatie kennis te nemen, is verboden.
Indien u niet de geadresseerde bent of niet gerechtigd tot kennisneming, wordt u verzocht de afzender daarvan op de hoogte te brengen en het bericht te vernietigen.