- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 22 aug 2023 11:00 CESTBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.U heeft ons enkele keren laten weten dat het contract moest stopgezet worden wegens verhuis.Daarop hebben wij gereageerd dat wij een volledig ingevuld energieovernamedocument nodig hebben om het contract op een correcte manier stop te kunnen zetten.Het energieovernamedocument hebben wij tot hiertoe nog niet ontvangen.De contracten zijn beeindigd aan de hand van een Loss (leverancierswissel) dat wij ontvangen hebben van de netbeheerder.De slotfacturen zijn aangemaakt aan de hand van de meterstanden die wij hebben doorgekregen van de netbeheerder.Aangezien wij geen energieovernamedocument hebben ontvangen met de correcte meterstanden, kunnen wij niets wijzigen aan de slotfacturen.Deze zullen moeten betaald worden zoals opgemaakt.Het dossier is bij de deurwaarder.Dat wil zeggen dat alles wat met betaling te maken heeft, moet contact opgenomen worden met de deurwaarder.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[G25N62-1VX43]