Terug

Te hoge afrekening

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: Corona Direct Verzekeringen

16/05/2022

BesteHierbij een beschrijving van mijn klacht.De verzekering van mijn papa zou eind april volledig vervallen.Aangezien we bij corona direct zijn met een kilometerverzekering krijg ik jaarlijks een eindafrekening.Eind maart heb ik de kilomterstand doorgegeven wat bleek hieruit, dat mijn papa enkele kilomters te veel had gereden dan oorsponkelijk werd aangegeven. Dus zou ik een afrekening krijgen en zou het aantal kilomters per jaar ook opgetrokken worden.Ik heb zijn kilomterstand doorgegeven en via de website kreeg ik een afrekening van ongeveer 6 euro hiervoor zouden ze een overschrijving sturen. Een week later kreeg ik effectief een overschrijving maar met een afrekening van bijna 300 euro. Hierin stond een fout ze hebben een afrekening gemaakt op 25000 kilimoters ipv enkele kilomters extra. En eveneens kregen we een overschijving voor het komende jaar en deze polis steeg tot wel het dubbele als vorig jaar.Ik heb hiervoor een 5 tal mails verstuurd de eerste dateerde van 29/03/2022 en ook heb ik tientallen keren hen telefonisch proberen te contacteren. Ik bleef bijna een uur in wacht en de lijn werd verbroken keer op keer. Ik heb ook contact gehad met de andere diensten maar ze konden mij niet verder helpen aangezien ik bij de dienst facturatie moet zijn.Eveneens heb ik via facebook geprobeerd en heb ik een bericht geplaatst op hun pagina ik kreeg enkel een automatisch antwoord dat ze mij asap zouden verder helpen maar langs die weg werd ik ook niet verder geholpen.Ondertussen is de verzekering vervallen en staat de auto ook stil ik ben niet van plan om iets te betallen tot alles wordt recht gezet. Aanmaningen aangetekende zendingen worden wel verstuurd. Zolang er geen rechtzetting gebeurd kan ik niet verder. En aangezien ik totaal geen contact kan maken met hen zit ik volledig vast en kan ik geen enkele kant meer uit vandaar ik dit probeer via jullie kanaal.Indien jullie meer informatie nodig hebben kunnen jullie mij steeds contacteren.Met vriendelijke groeten.Karima Bouassem

Berichten (1)

Corona Direct Verzekeringen

Naar: K. B.

16/05/2022

Beste Mevrouw,Beste Mijnheer,Bedankt voor je e-mail. Je mail is in goede handen en we gaan er onmiddellijk mee aan de slag. We streven ernaar om je vraag binnen de 5 dagen te behandelen. Maak je echter geen zorgen als dat even langer duurt.Voor een snel antwoord op een aantal vragen, kan je ook steeds de "veelgestelde vragen" (FAQ's) van onze producten consulteren op www.coronadirect.be.We wensen je verder nog een prettige dag. Met vriendelijke groeten, ** Dit is een automatische e-mail. Je kan hier niet op antwoorden. **


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform