Terug

Te herstellen toestel wordt niet doorgestuurd naar reparatiedienst

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Herstelling

Klacht

B. E.

Naar: Brico Belgium

23/10/2025

(Ter info: Rek. nr hierboven is niet correct. Ik weet niet van welke rekening het toestel werd betaald) Factuuurnummer: 344600190006022 Ik heb op 20/9 mijn Landroid grasmaaier (factuur in bijlage) voor reparatie afgegeven bij BRICO Kontich. We zijn nu meer dan een maand later, en het toestel zou nog niet eens naar de reparatiedienst gestuurd zijn. Ik heb al telefonisch contact opgenomen met BRICO Kontich een paar weken geleden, en men ging mij terugbellen wanneer ze meer wisten. Dat is natuurlijk niet gebeurd. Ik kreeg aan de telefoon te horen dat "de chauffeur het wellicht vertikt om mijn machine te komen ophalen". Vreemd, niet? Ik heb contact opgenomen met de reparatiedienst (landroid@teknihall.be), maar daar weten ze van niks.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform