Beste,
De slotfactuur voor de periode van 25/11/2024 tot 28/02/2025 werd opgesteld op basis van de meterstanden die u zelf heeft doorgegeven aan de netbeheerder. Aangezien het hier een winterperiode betreft, ligt het energieverbruik doorgaans hoger. Tijdens de winter draait een terugdraaiende elektriciteitsmeter minder snel terug, waardoor er in deze periode effectief sprake is van verbruik. Ook voor aardgas is het normaal dat het verbruik in deze maanden toeneemt.
Omdat het om een relatief korte afrekeningsperiode gaat, werden er slechts drie voorschotfacturen in mindering gebracht, in tegenstelling tot een afrekening over een volledig jaar.
De facturatie werd op correcte wijze opgesteld op basis van de beschikbare gegevens.
Indien het voor u niet mogelijk is om het openstaande bedrag in één keer te voldoen, bieden wij u graag de mogelijkheid tot een kosteloos afbetalingsplan. Laat ons gerust per kerende weten over hoeveel maanden u dit bedrag wenst te spreiden, zodat wij dit voor u in orde kunnen brengen.
Met vriendelijke groeten,
OCTA+-Team