Terug

Tariefkaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. W.

Naar: Mega

02/08/2023

BesteIk sloot recent bij jullie aan voor gaslevering via Testaankoop.Ik stel vast dat er in mijn klantenzone geen tariefkaart ter beschikking is. Ik vind dat niet kunnen.Graag ontving ik die eerstdaags.Vriendelijke groetLuc WickeGistel

Berichten (2)

Mega

Naar: L. W.

03/08/2023

Mega. Same Energy. Just Cheaper.Beste,We hebben uw klacht goed ontvangen.In bijlage vindt u uw tariefkaart voor aardgas.U heeft deze tariefkaart ook ontvangen via email op 26/05/2023 bij de bevestiging van uw inschrijving.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur Team Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u)Contacteer onsKen je ons ambassadeur-systeem?Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op FacebookInstagramTwittertariefkaart_aardgas_Wicke_Luc.pdfs:mega1.zendesk.com/attachments/token/13eeEddWygBiTGdL8xYbMCQOI/?name=tariefkaart+aardgas+Wicke+Luc.pdf Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège[G21P1J-600NX]

L. W.

Naar: Mega

03/08/2023

Dank voor het antwoord. Ik moet erkennen dat ik de mail over het hoofd zag. Excuses. Mag ik toch nog opmerken dat de kaart wel niet terug te vinden is bij mijn contract in de klantenzone op de website, wat ik wel verwacht had.Vriendelijke groetLuc


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform