Terug

tarief is niet dat afgesproken was.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. K.

Naar: Mega

11/03/2024

Beste, ik heb via mijn energie een overstap naar u gedaan maar de energietarieven zijn niet wat daar afgesproken is.Zowel voor gas als elektriciteit heeft u een hoger tarief per KWh dan afgesproken.Gelieve dit aan te passen.

Berichten (1)

Mega

Naar: R. K.

12/03/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 12 mrt 2024 15:29 CETBeste,We hebben uw klacht goed ontvangen.Op 29/01/2024 heeft u uw bevestiging van uw inschrijving ontvangen.Daarin kan u uw tariefkaarten in terugvinden.Deze tariefkaarten zijn dezelfde dat u ook kan terugvinden in uw klantenzone MyMega.Wat is er niet correct aan de tarieven volgens u?Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons ![](s:mega1.zendesk.com/attachments/token/dkHvtK0GKQ9yCeJYvq8eEZieY/?name=zendesk-launch-telco-NL.png)* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.**We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens.** Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[LD1PX7-9WMZN]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform