Beste,we komen er niet uit!Total Energies zegt dat we een vast tarief hebben voor de injectie. Dat is zo niet naar ons gecommuniceerd. Uit de chats had ik begrepen dat we een variabel tarief zouden krijgen. We moest geen contract voor de injectie afsluiten. Het zou gewoon aan ons contract worden toegevoegd. We hebben een variabel contract. Wie denkt nu dat ze daar een vast injectietarief insteken? We hebben deze contractwijziging ook nooit doorgekregen. Vandaar dat ik perplex sta van het lage vaste injectietarief, nl. -4,3500 c€/kWh. (op 14 maanden leverden we 3.294,78 kWh en hiervoor krijgen we 143,32 €. Ik vind dit ergens diefstal.)Maandag 25/7 beloofde men onze originele contracten te mailen, maar tot hiertoe kregen we die niet. Vandaag 27/7 zegt men mij dat ze ermee bezig zijn...De factuur vervalt op 30/7. Uitstel van betaling krijgen we niet, want er zou geen klacht zijn. Ik stuurde wel een klachtenmail op 25/7 naar de ombudsmanenergie met TotalEnergies in cc. Blijkbaar moet eerst de ombudsman reageren, anders kunnen ze geen factuur on hold zetten... Op de site van de ombudsman staat dat dit tot 3 weken kan duren... Mijn eerste reactie op de factuur dateert van 15/7. De dame aan de andere kant zei dat er iets fout gelopen was en ging een dossier opstellen. Maar omdat ik geen reactie kreeg stuurde ik op 24/7 een mail waarop men direct reageerde dat hun factuur juist was.Ik zit met mijn handen in het haar... De factuur gaat vervallen... ik ben niet akkoord... Men wil niet wachten op de ombudsman...Ik hoop de contracten te krijgen voor de vervaldag van de factuur. Maar aangezien dit zo lang duurt, komt het over alsof ze mijn contracten nog moeten opstellen in overeenstemming met de factuur.