Het tarief “verloren ticket” is onredelijk duur: 80 euro ipv 5 euro voor een dagticket.De procedure “verloren ticket” is ongekend voor de klant voordat die de parking betreedt. Ze is eenzijdig opgesteld, zonder inspraak van de klant.Q-park toont zich niet klantvriendelijk door zich te verschuilen achter deze dure procedure en toont geen medewerking. Ze tonen geen begrip of medelijden dat dit voor een alleenstaande een waanzinnige hoge som geld is.De parking staat vol met camera's, het is dus eenvoudig om te registreren hoe laat een klant aankomt en vertrekt. Het is dus een kleine moeite om dit te willen onderzoeken en aan een klant tegemoet te willen komen.Ik heb getracht een gesprek hierover aan te gaan met de toenmalige parkingwachter, alsook heb ik reeds een klacht geformuleerd via de website van Q-Park (ref: C2017/03/20-01). Q-Park blijft zich achter de procedure schuilen.Het duurde 15 dagen voordat ik antwoord kreeg op mijn vraag.