Terug

tapijt is van slechte kwaliteit

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. L.

Naar: Juntoo (Overstock Home)

01/08/2023

Beste,Ik heb bij jullie een tapijt aangekocht. Deze ziet er na 2 maanden al versleten uit. Op verschillende plaatsen vertoont deze tapijt losse draden en begint ze te rafelen. Deze tapijt ligt op een plaats, die niet intensief gebruikt wordt. Ik heb met jullie contact gehad via de klantenservice, maar kan niet zeggen dat er veel service is. Van jullie kreeg ik de opmerking dat het heel normaal is, dat deze tapijt her en der begint te lossen. Ik ben vrijdag naar de winkel geweest in Wilrijk en daar zag ik ook dat de tapijt die in de kast hangt om te kiezen ook al slijtage vertoonde. Heel bizar ander tapijten hadden dit niet. Als ik dit had gezien toen ik enkele maanden geleden in jullie winkel deze tapijt heb gekozen, had ik deze zeker niet genomen. Toen ik de verkoper hier op aansprak, wist hij niet goed wat hij moest zeggen. Ik zei hem, geef nu gewoon toe dat deze tapijt van slechte kwaliteit is. Hij heeft me beloofd dat hij het jullie zou melden bij de klantendienst. Deze tapijt kost 1599 euro wel een hele dure grap, om na 2 maanden tot de conclusie te komen dat deze volgend jaar zeker aan vervanging toe is.Met vriendelijke groeten,Narcisse Lenaerts

Berichten (1)

Juntoo (Overstock Home)

Naar: N. L.

02/08/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform