Beste,Op 10/09/2020 heb ik 2 olijvenbroodjes gekocht bij Albert Heijn. Zie hieronder de feiten in chronologische volgorde, zoals ook meegedeeld aan de verzekeraar van Albert Heijn (op 09/10/2020):• 08u20 – Boodschappen gedaan bij Albert Heijn (Offerandestraat, Antwerpen). Daar heb ik o.a. 2 losse olijvenbroodjes gekocht. • Rond 11u heb ik een stuk van het olijvenbrood gegeten en beet ik op iets hard, zonder juist te weten wat het was. Bleek dan een pit te zijn. Ik voelde dat er een stuk van mijn tand afgebroken was, maar kon de ernst ervan niet inschatten. Ik heb zo snel mogelijk een afspraak gemaakt bij de tandarts die dag.• 12u30 – afspraak bij tandartspraktijk. Tandarts deelde mee dat er een groot stuk was afgebroken van mijn tand, en vrij diep. Het gaat om ‘element 24’ in technische termen. Zijn exacte bevindingen waren:- Gecompliceerde kroon wortel fractuur op element 24- Fractuur loopt tot diep onder de gingiva- Afgebroken palatale knobbel met palatale wand- Element 24 is een reeds ontzenuwde tand. De plaats waar de tand was afgebroken, heeft hij dichtgemaakt. Verder achtte hij de tand verloren aangezien de breuk te diep was en op lange termijn een goede tandhygiëne niet gegarandeerd was. De tand en het gebied errond effectief reinigen was niet mogelijk, waardoor het risico bestaat dat de overige tanden ook aangetast zouden kunnen worden. Zijn advies is dan ook het volgende: ‘extractie element 24 met immediaat plaatsing implantant indien mogelijk & vervaardigen kroon op implant 24’. Met dit advies ben ik doorverwezen naar een expert, waar ik op 30/10 een afspraak mee heb.• 15u38 – Ik heb via Whatsapp contact opgenomen met Albert Heijn, en de situatie uitgelegd met bijhorende foto’s & documenten, die u ook heeft ontvangen. Er werd mij meegedeeld dat ik contact moet opnemen met de servicebalie van de winkel, wanneer het om een eigen merk artikel gaat. Ik ben diezelfde dag nog naar de winkel gegaan en heb daar de store manager gesproken. Hij ging de volgende dag contact opnemen met het hoofdkantoor. Op 22/10/2020 ontving ik een brief van de verzekeraar van Albert Heijn met de mededeling dat ze het gebrek en oorzakelijk verband niet bewezen achten en dus geen verantwoordelijkheid zullen opnemen.