Tot op heden noch een antwoord noch een terugbetaling noch een schadevergoeding.Wat ik wel heb gekregen van Tadaam zijn éxtra kosten en miserie. De easyswitch die beloofd werd, werd niét uitgevoerd. Pure oplichting, geen enkel ander woord is hier van toepassing.22/01 doe ik de aanvraag voor mijn easyswitch, hierop ontvang ik geen bevestiging.08/02 vraag ik dit na bij Tadaam, zij beweren deze mail niet te hebben gekregen gelogen uiteraard aangezien het mailadres wel klopt en de mail was verstuurd.Tadaam vraagt mij opnieuw diezelfde mail te sturen, ik doe dit met de oorspronkelijke mail erbij te voegen, geen twijfel mogelijk over het al dan niet ontvangen van de oorspronkelijke mail.Tadaam bevestigd dit maal zwart op wit dat de easyswitch is uitgevoerd.05/03 vraag ik bij mijn vorige provider of Tadaam inderdaad de easywitch heeft gemaakt aangezien ik opnieuw een rekening kreeg van Orange. Dit was niet het geval.Ik contacteer Tadaam hierover, zonder resultaat.Sindsdien ben ik geblokkeerd door de klantendienst van Tadaam.Is dit zelfs legaal...?Iedere maand dien ik een duurder telefoon abonnement te behouden omdat het internet nog steeds niet werkt.De schade momenteel loopt nu in de honderdtallen, geen internet, geen televisie, dubbele rekeningen...