Beste,
Ik bestelde tadaam omdat Telenet nog altijd niet heeft komen aansluiten.
Ik nam het duurste abo voor TV en Internet.
Zoals beloofd was de levering snel.
MAAR dan: wanneer ik de modem wou installeren, moet je het password ingeven die je dan verbindt met het 4G/5G netwerk. Iedere keer als ik die code ingaf, kreeg ik de melding dat het wachtwoord foutief is. Wat het zeker niet is. Heb dit misschien wel 100 keer gedaan, mijn vriend heeft dit geprobeerd, mijn electricien heeft dit geprobeerd, kortom heel veel mensen. Iedere keer zogezegd foutief.
We kunnen dus NIET verbinden met internet en dus ook niet met TV.
Ik stuurde naar de klantendienst via Whatsapp, die heeft nooit geantwoord. Ik mailde hier voor vele malen naar de klantendienst, steeds zonder antwoord. Tot op de dag van vandaag, heb ik geen enkel antwoord gekregen van Tadaam.
Ik wens mijn geld (60 EUR) terug te krijgen.
Alvast bedankt.
Vriendelijke groeten
Julie Haekc