Terug

Tablet valt uit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Cool blue

16/08/2021

Beste ik kocht op 9oktober 2020 een tablet van samsung bij coolblue,waar ik trouwens heel te vreden mee was.Nu onlangs eind juli is het scherm beginnen flitsen en niet veel later werd het scherm zwart.Ik heb het aangemeld bij coolblue en die hebben het doorgestuurd naar een specialist.Nu enkele weken later krijg ik te horen , Dat het defect niet onder garantie valt en daarom moet betalen voor de herstelling.De diagnose is dat het scherm is beschadigd. Terwijl het gewoon is uitgevallen tijdens het gebruik.

Berichten (1)

Cool blue

Naar: A. D.

17/08/2021

Beste meneer De Wilde,Bedankt voor je bericht.Allereerst mijn excuses dat we je geen beter nieuws hebben kunnen geven, maar helaas is het zo dat schade als deze niet gedekt wordt onder de garantievoorwaarden. Omdat dit vaak te wijten is aan de manier waarop het product gebruikt is.Op de foto's in bijlage is duidelijk op te merken dat de schade is ontstaan door extreme druk van buitenaf. Deze schade valt niet onder garantie.Als je het niet eens bent met de bovenstaande vaststelling kun je het toestel in niet herstelde staat terugvragen om een tegenexpertise te laten uitvoeren door een onafhankelijk expert.Ik hoop je hierbij voldoende te hebben gea¯nformeerd. Toch nog vragen? Neem dan gerust contact met ons op of bezoek een van onze winkels.Met vriendelijke groet,Glenn van CoolblueBackoffice MedewerkerAlles voor een glimlachCoolblue.beBorsbeeksebrug 282600 BerchemE-mail: klantenservice@coolblue.beTel: 03 808 27 00On August 16, 2021, 3:09 :PM GMT+2 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform