Beste, we bestelden een parasol en tapijt bij T&T design te Kortrijk op 6 maart 2020. Deze zouden beide geleverd worden tijdens de maand juni.Dit is meteen de oorzaak van deze klacht: we werden niet op de hoogte gehouden van de leverdatum, ze kunnen niet op tijd leveren en we krijgen geen compensatie vanwege de levertermijn die ze niet konden nakomen.We beslisten zelf contact op te nemen op 11/06. We werden doorverwezen naar de dienst die verantwoordelijk is voor de leveringen door Kristien Vanbecelaere.Klantvriendelijkheid en service zijn de stokpaardjes van T&T- design, maar ze nemen niet de moeite om zelf contact op te nemen met de dienst die verantwoordelijk is voor hun leveringen. We kregen geen antwoord van deze dienst.Op 25/06/2020 moesten we zélf opnieuw opbellen en vernemen dat de parasols nog niet geleverd zijn in de haven.T&T-design kan ook geen leverdatum beloven, want ze kunnen niet met zekerheid zeggen wanneer de levering aankomt in de haven.Een compensatie naar de klant toe is voor T&T- design ook niet aan de orde. Het is onmogelijk om het tapijt dat we bestelden, vroeger te leveren dan de parasol.Tijdens deze uiterst warme dagen, is het heel vervelend te moeten blijven wachten op een parasol waar we een aanzienlijk bedrag voor betaalden.Kortom, service en klantvriendelijkheid, waarmee T&T- design zichzelf profileert, zijn hier niet van toepassing.We werden niet op de hoogte gebracht, ze houden zich niet aan de afgesproken termijn en we krijgen geen compensatie.