Beste,
Begin november doe ik de overstap van Engie naar TotalEnergies. Ik zorg, zoals gevraagd, voor het nodige inzake het delen van de gegevens van Fluvius richting TotalEnergies. Dit staat op de website van Fluvius op actief. Ik krijg geen zicht op de verbruikggevens via de app en website van Total Energies. Ik neem contact met de Helpdesk die koeltjes meldt dat zij niets kunnen doen. iK moet een bericht sturen. Ik doe dit op 19/11 via een contactformulier. Ik kan dus de verbruikgegevens niet lezen en dus mijn verbruik niet opvolgen. Op 23/11 krijg ik een bericht met de vraag gegevens over te maken voor de IT dienst. Ik doe dit onmiddellijk. Op 25/11 krijg ik van iemand anders dezelfde vragen. Ik antwoord dat ik alles al had doorgestuurd. Op 30/11 opnieuw een mail van TotalEnergies met de vraag om gegevens over te maken. Dus voor derde keer zelfde vraag die ik al had beantwoordt op 23/11. Het is zelfs zo dat ik mijn antwoord in de mail van 30/11 heb teruggevonden. Onbegrijpelijk. Het antwoord is er en ze vragen het nog. Ik antwoord dat de antwoorden op hun vragen er al zijn en dat ik snel een oplossing wens. Geen antwoord meer!Op 2/12 stuur ik een mail dat ik de verbruikgegevens nog steeds niet kan lezen en dat ik misschien best van leverancier verander. Terug geen reactie van TotalEnergies. Ik stuur dan vandaag 4/12 een boos bericht dat ik het niet begrijp, dat nog niets in orde is en doe mijn beklag over hun werking. Nog nooit zo'n slechte klantendienst gezien. Ik meld indien het zo verder gaat geen betaling meer uit te voeren.