Terug

Switch: geen connectie met monitor/tv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. V.

Naar: NINTENDO

25/01/2021

Beste,In 2019 heb ik problemen gehad met twee Switchen die ik heb gekocht in Dreamland. Ik heb dit toen ook aan jullie gemeld. Toendertijd was het probleem de USB-C-uitgang die stuk was. Uiteindelijk hebben we verrassend genoeg van Dreamland twee nieuwe Switchen gekregen. In eerste instantie was dit geweigerd. Nieuwe toestellen ontvangen in januari en april 2020. Sinds een aantal maanden kunnen we de Switch niet meer gebruiken op een TV of andere monitor. Toestel laad nog wel op in het Dockstation maar geen connectie via HDMI naar TV. Al geprobeerd met andere kabel en andere dockstations.Twee van de vrienden van mijn zoontjes hebben hetzelfde probleem. Kunnen jullie helpen?Groeten,Bart Vanduffel

Berichten (1)

NINTENDO

Naar: B. V.

19/02/2021

Beste,Dank u voor uw bericht.U kan uw klacht ter behandeling overmaken via ons algemeen e-mail adres contact@nintendo.beOf per post aan Nintendo Benelux BVItalielei 124 bus 102B - 2000 AntwerpenWij danken u voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,Nintendo Benelux BV CONFIDENTIALITY.This email and any attachments are confidential, except where the email states it can be disclosed. It may also be privileged. If received in error, please do not disclose the contents to anyone, but notify the sender by return email and delete this email (and any attachments) from your system.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform