Terug

Swappie - Verkeerde iPhone opgestuurd - Klantendienst stuurt mij in het riet

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. W.

Naar: Swappie

08/11/2023

Ik bestelde op 2 november een iPhone 12 mini 256GB Zwart Uitstekend, Standard Battery 445.00 EUR bij jullie.Jullie stuurden mij echter een iPhone SE wit met 64 GB.Ik heb deze ondertussen geretourneerd en jullie hebben deze opnieuw in jullie bezit.Vandaag vertellen jullie mij dat ik nog 1 tot 5 dagen moet wachten alvorens jullie het door mij bestelde item gaan verzenden.Ondertussen zit ik al die tijd zonder telefoon, die ik dringend nodig heb om mijn job uit te oefenen.De communicatie met jullie klantenservice is trouwens meer dan belabberd.Nergens wordt een snelle nog andere oplossing voorgesteld.Meer nog: het lijkt wel of de fout bij mij i.p.v. bij Swappie ligt.Totaal onaanvaardbare gang van zaken.

Berichten (4)

Swappie

Naar: M. W.

08/11/2023

Hallo ,Bedankt voor het achterlaten van een aanvraag.Dit bericht is een bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen. Wij streven ernaar om binnen 24 uur (op werkdagen) contact met je op te nemen.Hier zijn een paar artikelen waar je wellicht het antwoord op je vraag kunt vinden:Wij wensen je nog een hele prettige dag!On Wednesday, November 8th 2023 at 10:07:21 AM klachtenbox@test-aankoop.be

Swappie

Naar: M. W.

08/11/2023

Goedemorgen Michel,Bedankt voor je berichtje aan onze klantenservice.Volgens de tracking informatie is de telefoon gisteren \(07.11\) bij ons afgeleverd. Doorgaans hebben wij een verwerkingstijd van 1\-5 werkdagen alvorens wij dit bevestigen. Hierna zal ons garantieteam er alles aan doen om z.s.m. het nieuwe toestel te retourneren. Uiteraard zal dit worden gecommuniceerd.retour tracking: [s:mydhl.express.dhl/fi/enacking.\/results?id=JD014600011279525370](s:mydhl.express.dhl/fi/enacking.\/results?id=JD014600011279525370)Waybill Number **3734393961**Wij zijn ons ervan bewust dat dit een zeer vervelende situatie is en daarom nemen wij de volledige verantwoordelijkheid. Echter zijn wij geacht om de opgestelde richtlijnen te volgen en daarom kunnen wij spijtig genoeg niet een nieuw toestel op voorhand versturen. Dit is een zakelijk besluit en dit heeft absoluut niks te maken met ¨onwelwillendheid ¨ van onze medewerkers ter informatie.Ik hoop je hiermee zo voldoende te hebben gea¯nformeerd. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat uiteraard graag! On Wednesday, November 8th 2023 at 10:07:26 AM info@swappie.com

M. W.

Naar: Swappie

08/11/2023

Jullie willen het echt niet snappen.Het betreft hier helemaal geen garantie issue.Ook geen sprake van nieuw toestel te retourneren.Jullie stuurden een ander toestel op, eentje dat ik helemaal niet bestelde.Alsof ik een zwarte Audi bestel en een witte Dacia geleverd krijg.Elke firma die zijn verantwoordelijkheid neemt zou meteen de fout erkennen en binnen de kortste keren het wel bestelde item verzenden.Dat is toch niet meer dan normaal.Een verwerkingstijd van 1-5 dagen is helemaal van de pot gerukt.Zielig hoor.

Swappie

Naar: M. W.

08/11/2023

Hallo ,Bedankt voor het achterlaten van een aanvraag.Dit bericht is een bevestiging dat we je aanvraag hebben ontvangen. Wij streven ernaar om binnen 24 uur (op werkdagen) contact met je op te nemen.Hier zijn een paar artikelen waar je wellicht het antwoord op je vraag kunt vinden:Wij wensen je nog een hele prettige dag!On Wednesday, November 8th 2023 at 10:25:20 AM klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform