Goedemorgen Michel,Bedankt voor je berichtje aan onze klantenservice.Volgens de tracking informatie is de telefoon gisteren \(07.11\) bij ons afgeleverd. Doorgaans hebben wij een verwerkingstijd van 1\-5 werkdagen alvorens wij dit bevestigen. Hierna zal ons garantieteam er alles aan doen om z.s.m. het nieuwe toestel te retourneren. Uiteraard zal dit worden gecommuniceerd.retour tracking: [s:mydhl.express.dhl/fi/enacking.\/results?id=JD014600011279525370](s:mydhl.express.dhl/fi/enacking.\/results?id=JD014600011279525370)Waybill Number **3734393961**Wij zijn ons ervan bewust dat dit een zeer vervelende situatie is en daarom nemen wij de volledige verantwoordelijkheid. Echter zijn wij geacht om de opgestelde richtlijnen te volgen en daarom kunnen wij spijtig genoeg niet een nieuw toestel op voorhand versturen. Dit is een zakelijk besluit en dit heeft absoluut niks te maken met ¨onwelwillendheid ¨ van onze medewerkers ter informatie.Ik hoop je hiermee zo voldoende te hebben gea¯nformeerd. Mochten er nog vragen zijn, dan horen wij dat uiteraard graag! On Wednesday, November 8th 2023 at 10:07:26 AM info@swappie.com