Terug

SuperPlus kaart omzetting punten

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. P.

Naar: Delhaize

21/10/2020

SuperPlus kaart: eerste dagen introductie van de nieuwe kaart, onvolledige info op website over gebruik en omzetting gespaarde punten. Na tel.vraag klantendienst of ook voor home delivery punten konden omgezet in 5 euro in SuperPlus-tegoed, positief antwoord gekregen met mededeling dat er voorlopig technische problemen waren maar dat het tegoed van 5euro later zou afgetrokken worden. Enkele dagen later melding op website: niet voor home delivery. Men kan de 5 euro niet meer terug omzetten in punten. Geldig alleen in winkel tot december waarna het tegoed vervalt. Klantendienst (tel) gebeld dat dit onmogelijk is voor mij (mag niet buiten). Antwoord: 'verschillende klanten met dezelfde reclamatie, we begrijpen uw klacht, niet fair, maar we mogen/kunnen er niets aan doen,'Schriftelijke reclamatie per email naar directie + cc info at delhaize.be en klantendienst at delhaize.be - op 8.10 en 18.10.2020 wordt niet beantwoord.

Berichten (1)

F. P.

Naar: Delhaize

07/11/2020

aan: Delhaize klantendienst.Ik heb nog geen antwoord van u gekregen na mijn melding via Testaankoop - zie bijlage - van 21 oktober j.l.In afwachting van uw bericht.Hoogachtend,F.P.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform