Terug

Super hoge rekeningen met incassobedrijf omwille fout door Proximus , steeds geen retourticket

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. V.

Naar: Proximus

06/06/2023

Super hoge rekeningen met incassobedrijf door fout Proximus . Gelieve deze bedragen te herbezien en aan te passen . Betreft steeds geen ontvangen retourticket voor terugzenden decoders . Gelieve incasso bureau te stoppen en hoge rekeningen te stoppen . Fout Proximus en is ook toegegeven op chat dat ze nog geen ticket verzonden hadden waarom dan zoveel geld van mij vragen en incasso inschakelen . Ik wil de rechtzetting hiervan en mijn geld terug .

Berichten (1)

Proximus

Naar: K. V.

07/06/2023

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform