BesteIn de maand juli/augustus was ik gewoon wat nieuwsgierig naar de prijzen van de reizen. Dus uit interesse was ik gewoon wat aan het rond kijken naar verschillende hotels. Wat iedereen wel eens doet op zijn vrije dagen. Toch ?Wat ik wel elke keer moest doen als ik wat meer informatie wou weten over de prijs, zijn mijn persoonlijke gegevens invullen. Sunweb was voor mij nieuw dus ik deed dat ook gewoon want ik dacht ja ik wil gewoon weten wat mijn totaalprijs zou zijn bijvoorbeeld voor dit hotel.Dat deed ik dan ook gewoon om te zien wat mijn totaal prijs zou zijn. Wat normaal is in mijn ogen want zonder die gegevens kan je dus niet verder zien naar de extra kosten die erbij komen. Zoals (reisverzekering, annuleringsverzekering etc..) Omdat ik wist dat ik en mijn vriend waarschijnlijk samen gingen wonen (wat dus nu ook effectief zo gaat zijn want wij hebben vorige 2 weken geleden op maandag ons contract getekend.) wist ik dat onze reis voor volgend jaar pas gaat zijn. Maar we willen wel gaan in september 2024 dus we waren al gewoon wat nieuwsgierig naar de prijzen in het najaar.Ineens vandaag krijg ik een voicemail te horen over een openstaande factuur ? ik wist totaal niet over wat het ging en ik belde direct die mensen op. Tot er een vrouw zei dat er nog een openstaande factuur open staat. IK WIST HIER NIKS VAN. IK WAS UIT DE LUCHT GEVALLEN EN SCHOOT IN PANIEK. Ik heb nooit of nooit een reis geboekt zonder dat ik er iets van wist.Ik was zo over stuur ik wist gewoon niet wat er gebeurde. Ik zei natuurlijk gelijk ik weet hier niks van ik wil dit nu per direct annuleren. Zei die vrouw ja dat zal u dan 1051€ kosten..... Op dat moment wist ik gewoon dit kan/mag gewoon niet ! ik heb nooit iets bevestigd en ik zou dan 1051€ moeten betalen ? ze blijven mij zeggen dat ik het heb bevestigd op 11/08, maar dat kan gewoon niet want ik heb die dag een hele dag gewerkt. Ik ben direct beginnen opzoeken naar reviews en heb net het zelfde verhaal gelezen, wat ik dus ook heb meegemaakt. Ik heb ook per direct een mail verstuurd om die reis te annuleren want ik ga alleen wonen punt 1 en ik heb niks bevestigd. Ik weet echt oprecht niet wat ik moet doen, ik heb niks gedaan ik heb gewoon eens op een dag rustig prijzen liggen vergelijken op sunweb en dan paar weken later krijg ik te horen u vertrekt over 21 dagen en zo niet kan u kiezen of u betaald de volledige reis of u betaald annuleringskosten van 1051€. Moest ik die voicemail niet gehad hebben had ik hier NIKS van geweten. Kunnen jullie mij aub hiermee helpen. alvast bedankt.Met vriendelijke groetenA.B