Terug

Stunt folder Hyper 5x verschil terugbetaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Carrefour Belgium

26/10/2018

Beste,Vanmiddag (vrijdag 26/10) ontving ik via de reclameverdelers jullie folder van Hypermarkt Carrefour. (normaal zou ik deze dinsdag moeten krijgen, opdat ik al vanaf woensdag van jullie stunts zou kunnen genieten) Hierin stond de actie 5x het verschil terugbetaald te krijgen bij speelgoed indien je kon aantonen dat er in een fysieke folder van een concurrent hetzelfde artikel daar goedkoper zou zijn dan in jullie folder. Zogezegd zo gedaan. Ik had artikel LEGO Disney Princess 41154 Assepoesters droomkasteel gevonden bij jullie aan 79,99€ en bij Fun aan 69,99€. -10€ x 5 = -50€ - ik dacht een goede deal te kunnen doen. Dus vandaag (26/10) rond 16.45u arriveerde ik bij Hypermarkt Carrefour Turnhout. Toen ik de rayon inging om mijn artikel te nemen, constateerde ik dat de prijs bij jullie reeds verlaagd was naar 67,95€...Daar ik de folder pas vandaag in de bus gekregen had, voelde ik me al benadeeld. Zodoende ging ik naar het onthaal.Ik ben nog NOOIT zo vernederd geweest en dit in bijzijn van andere klanten! Excuseer me voor de woorden maar ik ben echt vernederd, maar die blonde dame(25-35 jaar) die me daar te woord stond, zou best eens een cursus hoe ga ik met klanten om krijgen...Toen ik vertelde dat ik de folder vandaag pas had gekregen, begon ze al te lachen, opdat ze wist wat ik kwam doen...Ik zei dat ik de aanbieding gelezen had, maar tot de constatatie kwam in de winkel dat de prijs reeds verlaagd was en ik bijgevolg al verwachtte niet van de actie te kunnen genieten, vond zij het nodig om me te wijzen op het feit dat ik zelf al mis was. Ik diende het artikel eerst te gaan kopen bij de concurrent, met hun kasticket aan te tonen dat jullie duurder waren, nadat ik het bij jullie zou hebben aangekocht. Ik zou dus 2x hetzelfde artikel moeten kopen volgens haar......Toen ik zei dat de 1e die kon aantonen dat dit product ergens anders goedkoper was geluk had gehad en dus wel 50€ cashback had gekregen, reageerde ze dat de folder op voorhand gedrukt wordt en jullie zelf de concurrentie in de gaten houden en aanpassen indien nodig. Zodoende krijgt de klant al niet de kans om van deze stunt te genieten.Toen ik zei dat ik dan graag een klacht had neergelegd zei ze al smalend en luidop : u denkt toch niet dat er iets mee gedaan wordt! En ze begon te lachen samen met haar andere collega's. Ik voelde me vernederd! Wat ze niet besefte was dat ik normaal gezien mijn boodschappen ook daar ging doen, waardoor ik nu naar de concurrent moest. 1. Ik heb 30 km over en weer moeten rijden om dan beledigd te worden. Benzine kost ook geld!? Dan spreek ik nog niet over de tijd dat ik in de file stond...2. Er nergens in jullie folder noch in jullie reglementen (die op hyper.carrefour.eu zouden moeten staan - die ik niet kon terugvinden) staat dat jullie de prijs aanpassen. Ik voel me hier dus belazerd!!!Zelf werk ik voor de Carrefour groep, hetzij in franchise. Als assistent-gerant en rayonverantwoordelijke, weet ik dat prijzen dagelijks veranderen, maar bij dit soort acties heeft de klant altijd gelijk. Wat draagt Carrefour hoog in het vaandel? Aanwezigheid van promo's, niet goed-geld terug, ... Als de klant bij ons met dit probleem komt, zullen wij de klant altijd geloven en terugbetalen. Wij zullen echter de klant nooit uitlachen in zijn gezicht. U beseft hopelijk dat ik nu enkele opties heb : - Sinterklaas zal de dochter vergeten dit cadeau te doen? - U doet niets en ik ga het alsnog bij een concurrent kopen? - U doet wel iets en u heeft er terug een klant bij? - ....uw meningHopend op een positief antwoord van uJurgen MertensSlachterijstraat 162390 Oostmalle0476/55.79.21jurginho_7@hotmail.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform