Terug

Studieboeken NIET GELEVERD

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: FNAC BELGIUM

19/11/2023

Beste, ik bestelde op 27 oktober ll. Een zeer dure set studieboeken voor mijn dochter: Sobotta, 3 boeken+tabellen twv 256,50€ Volgens uw website zouden die de volgende dag geleverd worden.Pas op 31/10 kreeg ik bericht dat het pakje was afgegeven bij de lokale verdeler. En daar is alles gestopt. Ik heb reeds verschillende keren zowel via mijn Fnac account als telefonisch contact opgenomen, maar ik heb de boeken nog steeds niet.Bij het laatste telefoongesprek op maandag 16/11 werd mij gezegd dat de boeken niet leverbaar zijn en dat ik mijn geld voor het einde van de week terug zou krijgen.Dat is echter niet het geval, hoewel jullie het pakje intussen zelf genoteerd hebben als ‘ontvangen!!!!Dit is absoluut niet correct!!!Bij deze wil ik onmiddellijk mijn geld terug, zodat ik de studieboeken, die we dringend nodig hebben, ergens anders kunnen halen.Ilse

Berichten (1)

FNAC BELGIUM

Naar: I. D.

28/11/2023

Beste,Bedankt voor uw mail.Onze excuses voor dit ongemak.Wij bevestigen dat een enquete open is bij Bpost sinds 24/11 net voor het weekend.Indien uw pakje niet meer geleverd kan worden zal de nodige dienst terug naar u komen om een nieuwe zending of terugbetaling aan te bieden volgens uw voorkeur.Een enquete bij de leveringsdienst neemt helaas enkele dagen maar u mag erop rekenen dat wij voor u het nodige zullen doen zodat dit in orde kan komen.Alvast bedankt voor uw begrip.Met vriendelijke groeten,RaphaelWebshop Fnac.bewww.fnac.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform