Beste,We hebben op 31/05/2022 een Philips Perfect Care Aqua Pro GC9330/20 stoomstrijkijzer bij jullie gekocht. Na bijna 9 maanden goed gewerkt te hebben en altijd juist gebruikt en ontkalkt wanneer nodig is het probleem begonnen. De strijkzool begon na ongeveer 1 uur gebruik stevig water te lekken zodat strijken onmogelijk was. Zelfs zonder dat de ontkalkingsindicator aanging toch geprobeerd met ontkalken maar hetzelfde probleem kwam snel terug.Dus de 1é keer binnen gestuurd voor herstelling op 23/02/2023. Rep.nr. 55347956. Toen is er een vervanging gebeurd van 1 Aqua Pro Power Board PCBA volgens specificaties. Maar dit heeft het probleem niet verholpen.Dus de 2é keer binnen gestuurd voor herstelling op 10/03/2023. Rep.nr. 55576766. Er is toen geen reparatie uitgevoerd, volgens jullie was het een gebruiksfout of misverstand vd klant! We hebben dit toestel wel 9 maanden zonder probleem en volgens de voorschriften gebruikt en bij de 1é reparatie hebben jullie wel degelijk een onderdeel vervangen, evenwel zonder resultaat, maar dat geeft toch aan dat er een defect was en is.Dus de 3é keer binnen gestuurd voor herstelling of, indien dit niet kon vroegen we een vervanging of terugbetaling, op 27/03/2023. Rep.nr. 55847729. Weer geen reparatie uitgevoerd maar wel een briefje bijgevoegd met onderhoudsaanwijzingen. Zoals gezegd is dit toestel correct onderhouden maar als er na een klein uurtje al veel water uit de strijkzool komt gelopen is dat NIET normaal.Dus de 4é keer binnen gestuurd op 27/04/2023 met de vraag om een vervanging of terugbetaling omdat jullie het defect niet kunnen of willen herstellen.Rep.nr. 56302319. Ondertussen kwam het water er al na 15 minuten uitgelopen maar jullie hebben weer geen reparatie uitgevoerd want het is volgens jullie een gebruiksfout of misverstand vd klant. Op 13/06/2023 heb ik dan naar de klantendienst gebeld met de vraag voor een terugbetaling aangezien het toestel onbruikbaar is en we ondertussen een ander stoomstrijkijzer aangeschaft hebben. Maar via mail is daar negatief op geantwoord aangezien er voor jullie geen probleem is??Hiermee doe ik nog een poging om de terugbetaling te vragen want er kan met dat toestel niet meer gestreken worden.Hopend op een positief antwoordGroetenDirk Imbert