Terug

streamz telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. D.

Naar: Telenet

18/04/2024

Beste,In Februari 2024 hadden we problemen met het internet van Telenet, waarop we telenet telefonisch contacteerden. Bij deze werd ons abonnement (Wigo) onder de loupe genomen en bleek nog steeds de beste optie voor ons. Er werd echter zonder ons medeweten Streamz opgestart na onze melding. Nu pas op onze rekening merken we dat Streamz ten onrechte werd opgestart en ons gefactureerd wordt aan 11.95€ per maand sedert 14/02/2024. Gans die periode maakten we geen gebruik van Streamz daar we niet wisten dat dit geactiveerd was. Bij deze namen we telefonisch contact met de klantendienst om dit te melden. Streamz hebben ze stopgezet doch ze willen het onterecht betaald bedrag voor deze periode niet terug betalen, ook de lopende maand niet. Wij vinden dit niet kunnen.Geert DJ

Berichten (2)

Telenet

Naar: G. D.

22/04/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=Imrs4D9UJ1dlTPjLfS0rNGmrlSz38ZSlfYVDs3fYnY2Bfh8q8NOT0T3E_c6PxP1gMjAbBKtiyMq98nvL_eHGHM5c5trIIj

Telenet

Naar: G. D.

22/04/2024

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=40lTwqfVvdZm1lBciL7zTM_ugq7%2B5r93wH1UosBtjcl2PfjEuBhj_KbD5leKfmWxUSChqI0EV1Jp4e60d%2BL65dCA2Jl44l


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform