Geachte, op 8 april bood ik mij aan bij Computer Checkpoint St Denijs Westrem voor de (betalende, niettegenstaande ik de box huur) omwisseling van een oude digibox naar een nieuwe). De verkoper zei alleen U hebt een maand gratis Streamz. Groot was mijn verbazing bij thuiskomst dat ik een Streamzabonnement had onderschreven met 1 maand gratis. Voor alle duidelijkheid dat is zo niet voorgesteld. Ik heb onmiddellijk gereageerd zowel bij de verkoper als bij uw centrale telefoniedienst. Ik kreeg enkele dagen later dan nog een welkom bij Streamz mail en een factuur met Streamz erop. Ik wil het niet en ik ga dat niet betalen. Correcter was geweest dat u 1 maand gratis Streamz had aangeboden en na 1 maand de klant laat beslissen over te gaan op een betalend abonnement Ik heb aan de verkoper op 8 april ONMIDDELLIJK gezegd dat ik Streamz niet wilde en ook niet de maand gratis. Computer Checkpoint St Denijs heeft dat vroeger ook al 's gelapt aan mijn mama, 86 jaar oud. Is dat jullie standaard aanpak ? No reply mails van uw centrale diensten zijn ook geen respectvolle vorm van communicatie. Uw factuur waar Streamz opstaat betaal ik niet en ik heb intussen 96€ naar u overgeschreven en geen 96,80 €. Dit had na 8 mails en 10 telefoons naar jullie vlug kunnen opgelost worden maar u bleef lange tijd volharden in boosheid. Ik ben sinds 21 jaar klant bij Telenet en heb nog geen enkele betaling gemist.Gr,G. Van Parijs