Terug

Streamz = geen TV meer?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. L.

Naar: Telenet

23/09/2021

Beste Anderhalve week (and counting) zonder tv... leuk is wat anders! Alles begon met een leuke promotie die wij verkregen wegens miscommunicatie over terugkijk-tv. Wij activeerden met alle plezier de promotie (1 jaar gratis Streamz)... tot plots... we geen tv-abonnement meer bleken te hebben. Wat volgde was ronduit dramatisch: Vooreerst contact met de whatsappdienst van Telenet daar wij te lang in de wachtrij moesten staan voor het bellen, dit vond dinsdag plaats. Alles zou in orde komen want het was gewoon een achterliggend probleempje... Na 2 dagen 0,0 aan communicatie dan toch maar zelf gebeld! Klacht stond niet eens genoteerd? Hoe dan ook zouden ze alles in het werk stellen om alles op te lossen. Op donderdagavond nog steeds niks, dan maar weer bellen en letterlijk moeten SMEKEN om een technieker langs te sturen. Op vrijdag kwam deze reeds langs (jippie, een oplossing) maar uiteraard... geen oplossing. Meneer de technieker heeft blijkbaar slechts een bepaalde tijd om bij een klant te blijven en verlaat dan maar de werkplaats zonder oplossing, leuk! Het zou enkel nog maar een kwestie zijn van het abonnement te activeren vanop afstand (uitgevoerd door Telenet), dat kon zogezegd wel 'even' duren. Zaterdagmorgen denk je dat het eindelijk zal lukken: NIETS. Opnieuw bellen en daar droogweg te horen krijgen dat het weekend is en er niks kan gedaan worden. Dan maar maandag (20/09) even opnieuw proberen en het probleem is blijkbaar geëscaleerd naar de IT-dienst (moest dit niet meteen??). Alles ging binnen de 2 werkdagen in orde komen maar op heden (donderdag) nog helemaal niks. Vanmorgen nog maar eens gebeld naar de zoveelste medewerker en dan krijg je volgende zaken te horen: - stap dan over naar Proximus - IT heeft 5 dagen om een probleem op te lossen dus ik begrijp niet waarom u belt - ... Conclusie: een DIKKE schande voor zo'n groot bedrijf dat altijd maar promoties maakt rond hun pakketten en nieuwe producten, maar wel hun huidige klanten niet een service kan verlenen terwijl ze al anderhalve week zonder hun diensten zit. Wij zijn in afwachting van een serieuze commerciële geste vanuit Telenet of wij stappen daadwerkelijk opnieuw over naar een andere provider! En dan heb ik het nog niet over facturen crediteren alleen...

Berichten (1)

Telenet

Naar: Y. L.

04/10/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform