Medewerkers krijgen voorrang op alle artikelen die in de winkels worden aangeboden zodat de klant geen enkele artikel van dag 1 kan kopen . Deze werd bevestigd door de medewerker van de online chatdienst. Het artikel waar ik naar verwijs is het artikel van de strandlakens van super mario en stitch die van dag 1 niet aanwezig waren waar ze doodleuk antwoorden die niet binnen zijn gekomen bij de winkels van Oostende .In alle 4 winekls hebben ze er geen omdat zoals altijd de klant wordt de dupe want de medewerkers hebben altijd een voorkeursbehandeling om als eerste de artikelen te bemachtigen in Oostende en is al meerdere malen zo gebeurt met andere artikelen die aangeboden worden en dan vinden ze geen oplossing hiervoor en als je tot de webwinkel wend zijn ze daar uitverkocht met name stitch strandlakens.Ik heb een klacht gemeld via de online verkoper maar heel veel behulpzaam was deze niet om een oplossing te zoeken want ik moest maar alle filialen afrijden in andere gemeentes waarbij ik al zei dat ik geen auto heb en alles met het openbaar vervoer moest doen en ik wil geen uren besteden om alle winkels van kruidvat gaan af te rijden want ik heb ook andere dingen te doen dan dit .
De folder begint op 11 juni en eindigt op 23 juni 2024 en vind het nogal verdacht dat ze niet genoeg hebben of helemaal geen aankrijgen in de winkels van kruidvat.