Heb bij Napoleon Sports & Casino een account aangemaakt en een storting van €100 gedaan.Ik moest handmatig mijn rijksregister nummer ingeven en heb hierbij een cijfertje verkeerd ingevuld.. daarna moesten documenten opgestuurd worden (voorkant en achterkant van je ID-kaart)Ik kreeg als antwoord dat mijn account geblokkeerd blijft tot dat ik de juiste documenten heb opgestuurd... Ik kan mijn rijksregisternummer niet meer aan passen op de site en kan dus enkel mijn ID-kaart document opsturen...Bij Napoleon nemen ze daar echter geen genoegen mee en ik MOET de documenten van ID-kaart opsturen aan de hand van het rijksregisternummer dat ik ingegeven heb, wat dus in principe niet kan.Ik heb al meermaals gemaild en gebeld en krijg telkens hetzelfde antwoord-via mail : dat mijn account geblokkeerd blijft tot ze de juiste documenten ontvangen hebben-via telefoon : dat er een dossier opgesteld word en dat het in 'behandeling' isIk heb echter al dagen niks meer gehoord...Mvg Kristof